Kto całował kogo? Kłamczuchy dla Vanity Fair!



Cześć! Niedawno nasze serialowe kłamczuchy nagrały dwa filmy na kanał Vanity Fair. W tym poście zobaczycie film, w którym dziewczyny zgadywały, kto z kim się całował. Tłumaczenie w rozwinięciu!



UWAGA! Tłumaczenie jest dosyć długie!



Tłumaczenie:
Ashley: Uwielbiam oglądać całujących się ludzi. Hej, nikt więcej tego nie lubi?
Dziewczyny: *śmiech*

CZY UMIESZ ODGADNĄĆ USTA?
Dziennikarka: Myślicie, że to będzie łatwe, czy trudne?
Dziewczyny: Łatwe.

RUNDA 1
Sasha: To Shay i ja.
Shay: To definitywnie ja i Sasha.
Troian: Nie, nie, nie.
Lucy: Shay i Sasha.
Troian: Na serio? Bo ja myślę że to Caleb i Hanna.
Lucy, Shay, Sasha i Ashley: Nie, nie.
Sasha: To ty i ja.
Lucy: Widziałam twoją buzię.
Sasha: Byłyśmy w łóżku.
Troian: O, tak.
Lucy: To Shay i Alison.
Ashley: To trudne.
SHAY + ALISON
Dziewczyny: Taak!

RUNDA 2

Dziewczyny: Aria i Ezra.
Lucy: Ian i Ezra.
Znaczy się, Aria i Ezra.
Dziewczyny: Taak.
ARIA + EZRA
Lucy: Ja zawsze wiem, że to Ian, ponieważ jego język jest zawsze na zewnątrz.
Dziewczyny: Eww!
Troian: Obrzydliwe! 
Lucy: Wyłączcie to, to sprawia, że czuję się niekomfortowo.

RUNDA 3

Dziewczyny: To Maya i Shay, Maya i Emily. To budka do robienia zdjęć.
MAYA + EMILY
Sasha: Myślę, że jesteś taka unikatowa.
Shay: Mhm, zauważyłam.

RUNDA 4

Dziewczyny: Aria i Ezra.
Lucy: Aria i Ezra, to było w łazience w pilotażowym odcinku, wyglądałam tu jak dziecko.
ARIA + EZRA
Sasha: Kochani! To mnie tak rozśmieszyło.

RUNDA 5

Dziewczyny: O, Hanna i Caleb.
HANNA + CALEB
Ashley: Tak, to naprawdę obrzydliwe patrzeć na to teraz.
Troian: Hej, podobno lubisz oglądać całujących się ludzi.
Ashley: Tak, ale nie z tak bliska!

RUNDA 6

Ashley: Troian, Troian i Keegan.
Lucy: To nie Troian!
Czy to Troian?
Troian, czy to ty?
Troian: Umiem rozpoznać siebie, ale to nie wygląda jak Keegan
Lucy: Nie, nie.
Sasha: Kto to?
Lucy: On wygląda jak Brandon. Kto całował Brandona?
To ty? To nie wygląda jak ty, prawda? 
Ashley: Nie.
Lucy: To ty kochanie, to ty.
Dziewczyny: Tak to Ashley, Ashley i Tyler.
Ashley: Czemu, bo widzicie mój podwójny podbródek?
Lucy: Nie, ja widzę kości policzkowe.
Dziewczyny: Taak, to Ashley i Tyler.
Troian: Pod prysznicem! To scena prysznicowa!
Ashley:Nigdy nie całowałam go pod prysznicem.
Lucy: Tak.
Sasha i Troian: Tak, całowałaś.
Ashley: Nie, nie całowałam.
Lucy i Shay: To Ashley i Tyler.
HANNA + CALEB
Troian: Dobra robota.

RUNDA 7

Sasha: Paige
Ashley: To Spencer i Keegan.
SPENCER + TOBY
Sasha i Lucy: Tak.

RUNDA 8

Troian: O czekajcie.
Ashley: Ja i Tyler.
Dziewczyny: Taak.
HANNA + CALEB
Ashley: To ja i Tyler. To był nasz pierwszy pocałunek. A moja ręka była tak. Widzicie moją rękę? Nie wiedziałam co robić.

RUNDA 9

Shay i Ashley: Keegan i Troian.
Sasha: Taa, rozpoznaję po ustach i po nosie.
SPENCER + TOBY
Troian: Ja w ogóle nie angażowałam się w ten pocałunek, to wszystko Keegan.
Dziewczyny: *śmiech*
Ashley: Łał, ale był tutaj młody.

RUNDA 10

Dziewczyny : Aria i Ezra.
Lucy: Wiecie skąd wiem, że to ja? To przez te paznokcie, krótkie i ten lakier...
ARIA + EZRA
Shay: I padało.

I JAK WAM POSZŁO?

Shay: Za łatwe.
Sasha: Myślę, że to było dosyć łatwe.
Koniec.




Mam nadzieję, że ten mały "test" wam się spodobał! Widać, że dziewczyny świetnie się bawią!




Udostępnij:

1 komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...