BIG BAD? Kandydaci

Od kilku tygodni pytaniem, które dręczy fanów PLL nie jest już -Kim jest -A? Teraz pora zastanowić się -Kim jest BIG BAD? Dzisiaj przedstawie Wam moich kandydatów. 
Lucas
W najbliższym czasie planuje dodać teorię, właśnie o Lucasie. Postać ta idealnie nadawała by się do roli Big Bad. Chłopak posiada wszystko: pieniądze, motyw, możliwości. Pamiętajmy, że szósty sezon jest w pewien sposób zainspirowany sezonem pierwszym, gdzie swoje żady terroru sprawowała Mona. Jaki miała motyw? Była upokarzana przez Alison. Czy ktoś jeszcze znajdował się na czarnej liście blondynki? Ach, tak! Lucas.
Jordan 
Podobno BIG Bad to osoba, której nie znamy od początkowych sezonów i pojawić się ma dopiero w 6b. Oczywiście po tylu kłamstwach nie ufam Marlene, jednak postanowiłam przyjrzeć się nowym postaciom. Jordan jest wyjątkowo podejrzaną postacią. Miły, opiekuńczy, ukochany...idealny? Coś tutaj mocno nie gra. Jest również moim podejrzanym w sprawie morderstwa Cece. 
Sabrina
Ktoś napisał mi na Asku, że to kobieta pracująca w kawiarence Ezry jest jego główną podejrzaną. Na początku myślałam -Nie, to głupie, bezsensowne. Jednak teraz uświadomiłam sobie -przecież to Pretty Little Liars, poprzednim prześladowcą okazał się być Charles, który okazał się być Charlotte, która ostatecznie była Cece. A więc tak - to możliwe. 

Damian
ZNOWU. Chłopak jest nowy i interesuje się życiem kłamczuch. Może cała sprawa z -A i DollHouse zainspirowała go tak bardzo, aż postanowił stworzyć własną gę. 
  
 Bliźniak 
Byłam najszczęśliwszą osobą na świecie, kiedy dowiedziałam się, że wątek bliźniaków ma powrócić. Jednak kiedy jeden z fanów uświadomił mnie, że to bliźniak może okazać się Big Bad byłam przerażona. W ten sposób nigdy nie odkryjemy o kogo chodzi. Ale czy nie o to chodzi? 
Kto mógłby mieć bliźniaka/bliźniaczkę
*Aria 
*Cece
*Mona
*Toby
*Hanna 

Dla mnie to odpowiedni kandydaci. Pomimo wszystko iż nie chcę by Big Bad okazał się być czyimś bliźniakiem, jestem świadoma iż jest to bardzo w stylu Marlene. 

Udostępnij:

3 komentarze

  1. Glupota, dlaczego aria moze miec blizniaczke a Emily nie?
    Prawda jest taka ze w PLL wszyscy moga ja miec. Jason po 20(ilus) latach zorietowal sie ze mial starszego brata...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...