18 momentów, w których Hanna udowodniła, że jest najbardziej realistyczną częścią serialu.


Cześć wszystkim! Zapraszam was na luźniejszą notkę o naszej ukochanej blondynce! Dziś przypomnimy sobie 18 momentów, w których udowodniła, że jest najbardziej realistyczną częścią serialu!







1. Kiedy naprawdę rozumiała świętość telefonu.


Nie mogę obejść się bez telefonu. To jak chodzenie bez mózgu.

2. Kiedy znała najlepszą formę darmowej terapii.


Zamierzam słuchać każdej smutnej piosenki, jaką kiedykolwiek pobrałam. W kółko.

3. Kiedy była nieco zdezorientowana na temat naszych pięciu zmysłów.


Błagam, Jenna nas nie usłyszy. Jest ślepa.

4. Kiedy rozumiała, jaki jest najważniejszy czas dnia.


Caleb: Halo?
Hanna: Caleb?
Caleb: O, cześć kochanie.
Hanna: Myślałam, że spotkamy się na lunchu.
Caleb: Która jest godzina?
Hanna: Uh, wpół do jestem głodna.

5. Kiedy próbowała mówić w innym języku i nie udało jej się.


Hanna: *po hiszpańsku* Wróciła chora do domu.
Aria: Co?

6. Kiedy była zbyt podekscytowana.


Hanna: Dajesz, Emily!
Aria: Ona jeszcze nie płynie.

7. Kiedy miała dosyć tych pierdoł


Faceci, ugh.

8. Kiedy parę fikcyjnych postaci jej się pomieszało.


Hanna: Teraz mamy chipy w szyjach.
Boże, jesteśmy jak cyklopy.
Spencer: Cyborgi.
Hanna: Jestem dosyć pewna, że wymawia się to "cyklopy".

9. Kiedy dała nam lekcje o osobowościach.


Możesz powiedzieć dużo o ludziach patrząc na ich buty.

10. Kiedy znała najlepszy sposób, aby zamknąć buzie hejterom.


Hanna: Parę osób było niemiłych mówiąc o Alison.
Ta dziewczyna na wychowaniu fizycznym, spytała się, czy to prawda, że Ali była karmiona surowym mięsem.
Spencer: I co powiedziałaś?
Hanna: Nic. Po prostu rzuciłam jej piłką od zbijaka nad głową.

11. Kiedy myślała, że została na czymś przyłapana przed tym, zanim to się wydarzyło.


Czekaj, czemu ja piszczę?
Nawet nic jeszcze nie ukradłam!

12. Kiedy rozumiała trud grupowej przyjaźni.


Emily jest na ciebie tak wkurzona, że jest na mnie wkurzona za nie bycie wkurzoną na ciebie.

13. Kiedy już nie wytrzymywała.


Jestem zmęczona myśleniem o tych wszystkich rzeczach.

14. Kiedy znała najlepszy sposób, aby ukoić swoją duszę.


Obejrzyj mój, ponieważ właśnie zamierzam zjeść dużą miskę czekoladowych płatków.

15. Kiedy nie bała się pokazać niemiłym smsowiczom ich miejsc.


Okej, dopóki nie wysyłasz mi wiadomością odpowiedzi, jesteś niegrzeczna.

16. Kiedy była trochę przed sobą.


Hanna: Lepiej z nimi widzę.
Potrzebowałam okularów cały ten czas i o tym nie wiedziałam.
Spencer: To są zerówki.

17. Kiedy rozumiała problem trzeciej nad ranem.


Jeśli nie przestaniesz kręcić pokojem, zwymiotuję.

18. I również problem po porannym.


Nie tak głośno!



Lubicie postać Hanny? Jeśli nie, to czemu? A jeśli tak, to za co?






Udostępnij:

11 komentarze

  1. Za wszystko ją kocham 💓💕💖 Jej teksty rozwalają <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsza kłamczucha 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna notka <3 A teksty Hanny rozwalaja system ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tak, teksty Han są boskie haha

      Usuń
  4. ojj lubie lubie. bardzo ją polubiłam. ma mega teksty. :D
    jakos emily nie lubie. jest dla mnie taka...nijaka . jakby byla w tym serialu na siłę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt. ja ja lubie, ale czasem zauważam, ze przez caly odc gra tak samo z tą sama miną :/

      Usuń
    2. haha dokładnie Em jest zawsze taka przykra..nigdy jej nie polubie, ciągle ma tą samą minę i moim zdaniem nie umie wczuć się na planie w swoją postać przez co wychodzi tak sztucznie...ciągle ma ściągnięte brwi i mówi z takim wyrzutem haha

      Usuń
  5. świetna notka :) uwielbiam Hannę

    OdpowiedzUsuń
  6. Notka świetna, ale staraj się poprawiać błędy które robi Google Translate. Będzie idealnie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...