Nasze seriale #3 - Mrs. Hope

Cześć! Tym razem padło na mnie, więc pora bym pokazała Wam moje hity. Mam nadzieje, że znajdą się czytelnicy, którzy podzielają moje zdanie odnośnie upodobań serialowych. Nie przedłużając...zapraszam! 
 *opisy czerpię z Filmweba, chciałam sama je pisać, jednak okazało się, że nie jestem w tym najlepsza*

Dr. House 
 Ogólne informacje: serial dobiegł końca, z 8 sezonami na koncie. Chodzą pogłoski, że ma powstać film, jednak nie jest to pewne.
Gatunek: Dramat, Komedia
Ogólny opis: Doktor Gregory House ma kiepskie podejście do pacjentów. Najchętniej nie miałby go wcale - nie lubi rozmawiać z pacjentami i unika tego za wszelką cenę. Jest leniwy, brutalnie szczery, niegrzeczny i uzależniony od środków przeciwbólowych. Dr House jest równocześnie znakomitym, światowej klasy diagnostą. Jego niekonwencjonalne podejście, bezbłędny instynkt i potrzeba rozwiązywania najbardziej skomplikowanych zagadek medycznych sprawia, że skierowane do niego zostają przypadki, z którymi inni lekarze nie mogą sobie poradzić.
Obsada: Hugh Laurie, Lisa Edelstein, Robert Leonard, Olivia Wilde, Jennifer Morrison, Omar Epps. Muszę również wspomnieć, że w serialu wystąpiła Sasha Pieterse!
Kilka zdań ode mnie: Nie mogłam się powstrzymać, by nie wtrącić czegoś od siebie. Na początku muszę powiedzieć, że kocham ten serial ponad wszystko. Naprawdę. Nieważne co zacznę oglądać, on na zawsze pozostanie moim numerem jeden. To on rozpalił we mnie miłość do seriali. W dodatku ten serial nigdy mi się nie nudzi. Przerobiłam omal każdy odcinek setki razy (pomijając ostatni, ósmy sezon, który darzę niechęcią), a za żadną inną produkcje po raz drugi bym się nie zabrała. Jeżeli ktoś tak jak ja kocha sarkastyczne poczucie humoru, to zdecydowanie serial dla niego.
  Nagrody: 30 nagród i 68 nominacji

2 Broke Girl
 Ogólne informacje: trwa, obecnie rozpoczął się sezon 5.
Gatunek: Komedia
Ogólny opis:  Serial opowiada historię dwóch młodych kobiet, które przez splot dziwnych wydarzeń zaczynają razem pracować i mieszkać. Max jest dziewczyną pochodzącą z ubogiej rodziny, aby się utrzymać, pracuje na dwa etaty. Świat Caroline, wychowanej w najbogatszej dzielnicy Nowego Jorku, rozsypuje się jak domek z kart, kiedy jej ojciec trafia do więzienia. Dziewczyna zatrudnia się w knajpie na Brooklynie jako kelnerka. Max z początku podchodzi z rezerwą do egzaltowanej blondynki, jednak postanawia jej pomóc. Pomimo różnic, dziewczyny szybko znajdują wspólny język i zaczynają marzyć o otwarciu własnego sklepu.
Obsada: Kat Dennings, Beth Behrs, Matthew Moy, Jonathan Kite, Jennifer Coolidge, Garrett Morris.
Kilka zdań ode mnie: Tutaj góruje czarny humor. Często również obrywa się różnym kulturom, czy sławnym nazwiskom w głównej mierze Justinowi Bieberowi i Kim Kardiashian, która pomimo wszystko wystąpiła w produkcji. Plus - w serialu jedną z drugoplanowych postaci jest Polka! Pojawia się pod koniec sezonu pierwszego. Jest to postać pozytywna, jednak wnosząca rozmazany obraz na temat naszego kraju. Uwielbiam zasiadać przed ekranem komputera, ponieważ wiem, że czeka mnie dwadzieścia minut śmiechu. To zdecydowanie najlepszy serial komediowy jaki kiedykolwiek oglądałam.
Nagrody: 2 nagrody i 16 nominacji

Teen Wolf
 Ogólne informacje: trwa, obecnie jest 5 sezonów.
Gatunek: Dramat, Komedia, Dla młodzieży
Ogólne opis: Scott McCall jest zwykłym uczniem, który niczym się nie wyróżnia. Ma lekko zwariowanego przyjaciela Stilesa i wydaje się, że więcej mu tak naprawdę nie potrzeba. Pewnego dnia, Scott za sprawą ataku w lesie zmienia się - staje się popularny, wysportowany.... nikt jednak nie wie, że za tym wszystkim kryje się mroczna tajemnica.
Obsada: Tyler Posey, Dylan O'brien, Tyler Hoechlin, Holland Roden, Crystal Reed.
Kilka zdań ode mnie: Pierwsze odcinki mogą zniechęcić do dalszego oglądania, jednak błagam nie odchodźcie od komputera! Każdy kolejny epizod jest coraz lepszy, a trzeci sezon to wprost cudo!
Nagrody: 9 nagród i 17 nominacji

SuperNatural  
 Ogólne informacje: trwa, obecnie jest 11 sezonów
Gatunek: Dramat, Horror, ja dałabym jeszcze - Komedia
Ogólny opis: Dean i Sam od dzieciństwa przygotowywani byli do misji, która stanowi sens ich życia. Jednak to już przeszłość. Teraz Sam chce studiować prawo, żyć spokojnie i normalnie. I tak się dzieje do chwili, kiedy jego starszy brat, Dean (Jensen Ackles), zjawia się z niepokojącymi wiadomościami: ich ojciec, człowiek, który od 22 lat walczył ze złem, zniknął. Aby go odszukać i pomóc ludzkości pokonać złe siły, bracia muszą ścigać to, na co on polował... a Sam będzie zmuszony powrócić do życia, które, miał nadzieję, na zawsze zostawić za sobą. A dwa różne światy będą musiały stawić sobie czoła, z Samem i Deanem na czele.
Obsada: Jared Padalecki, Jensen Ackles, Misha Collins, Mark Sheppard .
Kilka zdań ode mnie: Tutaj muszę powiedzieć -WOW. Jestem obecnie na sezonie szóstym i z powodu braku czasu trudno mi ruszyć dalej. Uwielbiam humor, akcje i wszystko co dzieje się w serialu. Każdy sezon jest lepszy od poprzedniego, a to z powodu wątku, który dla mnie był/jest wręcz boski. To jeden z nielicznych seriali, w czasie którego oglądania śmieje się, płaczę i jestem wściekła równocześnie. To również produkcja dla osób, które lubią tematykę demonów/aniołów/Lucyfera, czy apokalipsy.

Nagrody: 9 nagród, 46 nominacji

Girlfriends' Guide to Divorce
Ogólne informacje: trwa, obecnie rozpoczyna się 2 sezon
Gatunek: Dramat, Komedia
Ogólny opis: 40-letnia Abby McCarthy, jest autorką bestsellerowego poradnika dotyczącego małżeństwa oraz opieki nad dziećmi. Kobieta przyjaźni się z dwiema rozwódkami: byłą modelką Phoebe i  rozrywkową prawniczką Lylą, które wspierają ją w trudnych sprawach. Gdy Abby rozstaje się z mężem, idąc za radami przyjaciółek, postanawiam zmienić swoje życie.
Obsada: Lisa Edelstein, Necar Zadegan, Beau Garett, Paul Adelstein, Janeane Garofalo
Kilka zdań ode mnie: Dopiero zaczynam przygodę z tą produkcją i szczerze nie zwróciłabym na nią początkowo uwagi, gdyby nie fakt na obsadę. Uwielbiam, kocham Lise Edelstein (która grała również w Dr. Housie) i dzięki niej zabrałam się za serial. Jest on bardzo przyjemny, dałabym mu plakietkę obyczajowego. Polecam, jednak tylko dla osób, które rozumieją język angielski, ponieważ nie wszystkie odcinki są przetłumaczone.

Nagrody: 1 nagroda

 Czarodzieje z Waverly Place
Ogólne informacje: serial dobiegł końca, z 4 sezonami na koncie. 
Gatunek: Komedia, Familijny
Ogólny opis: Alex, Justin i Max Russo to z pozoru normalne rodzeństwo.Chodzą do szkoły, spotykają się z przyjaciółmi i mają typowe nastoletnie problemy. Pewnego dnia odkrywają sekret - są czarodziejami! Od teraz ich ojciec, Jerry, chce nauczyć swoje dzieci jak odpowiednio obchodzić się z magią. Rodzeństwo nie może jednak zdradzić nikomu swojego sekretu i z tego powodu nie raz pakują się niezłe tarapaty.
Obsada: Selena Gomez, David Henrie, Jake Austin
Kilka zdań ode mnie: Nie mogłam ominąć tego serialu, ponieważ zostałam na niej wychowana i darzę ją ogromnym sentymentem. Uwielbiam również Selene Gomez, więc kiedy tylko bajka leci w TV nie mogę się powstrzymać. Naprawdę polecam, ponieważ jest to bardzo przyjemna produkcja.
Nagrody: 4 nagrody i 8 nominacji

Oglądacie, któryś z tych seriali? Piszcie w komentarzach!

Udostępnij:

6 komentarze

  1. Oglądałam Dr.House jednak nie wszystkie odcinki. Nie jestem fanką takich seriali, w których co odcinek jest inna sprawa/problem, ale jest to serial medyczny. W dodatku poczucie humoru House, ten sarkazm.
    Innych seriali chyba nie oglądałam, ale kiedyś chciałam się zabrać za Teen Wolfa. Przeraża mnie jednak, że miałabym nadrobić 5 sezonów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz warto zabrać się za Teen Wolf ;)

      Usuń
    2. Ja w 3 tygodnie nadrobilam 6 sezonow The Vampire Diares, hehe. I w dodatku w miedzyczasie sie przeprowadzalam��

      Usuń
  2. Dr. House <3 Oglądałam, gdy leciał jeszcze w tv, ale muszę obejrzeć od nowa, bo chyba nie widziałam ostatniego sezonu. Uwielbiam humor House'a :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam doktora House'a i również wychowałam się na Czarodziejach z Waverly Place, mój ulubiony serial dzieciństwa, który mogłam i dalej mogę oglądać godzinami. :D
    Nie byłam przekonana co do Teen Wolf, chociaż dużo osób go poleca, a także do SuperNatural, którego ilość sezonów po prostu mnie poraża i wypala oczy. Mam jednak nadzieję, że kiedyś w końcu dane mi będzie dostać trochę wolnego czasu, aby rozpocząć kolejne seriale. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Teen Wolf i SPN <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...