Prawdopodobna data powrotu PLL

Hejka!
Dzisiaj mam dla was PRAWDOPODOBNĄ datę premiery 6B!
Podkreślam, że jest ona prawdopodobna ponieważ jest ona podawana z reguły tylko na portalach internetowych odnośnie seriali itd 

Długo się zastanawiałam czy dodawać ją tutaj ponieważ nie znalazłam jej na instagramie/twitterze/facebooku PLL lub któregoś z producentów ale postanowiłam ja dodać ponieważ jest ona prawdopodobna xd :D

A więc Prety Little Liars powraca

7 stycznia!


A więc jest zmiana daty z wtorku na czwartek.
Pewnie od razu zaczniecie mówić, że skoro jest w czwartek to na pewno jest zła.
A nie ponieważ nasz serial nie zawsze leciał we wtorki.

Co sądzicie o tej dacie? Gdyby to była prawda to mi by się podobało to ponieważ u nas odcinki byłyby w piątek czyli nie będziemy musieli się tak bardzo przejmować szkołą i wg (no oprócz mnie xd matura i egzaminy zawodowe xd)

Udostępnij:

0 komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...