PLL w aplikacjach #5


Hej:) Wracam chyba z najdłuższej przerwy, jaką kiedykolwiek miałam na Pll Poland. W tym roku mam po prostu masę nauki i zero czasu na cokolwiek.
Teraz spróbuję się jednak zrehabilitować ;) Od razu z góry mówię Wam, że posty nie zawsze będą pojawiać się w dni, które założyłam na początku, jednak będą! Przygotowuję też coś specjalnego na Halloween, więc myślę, że będzie ciekawie ;)

A teraz nie przeciągając już dłużej - zapraszam Was na kolejny post, w którym sprawdzę czy aktorzy z PLL wyglądają na swój wiek! :) Ciekawi kogo wybrałam na dzisiaj?



ROZWIJAMY!




Nikt nie podał własnych propozycji, więc sama wybrałam osoby, które sprawdzę. 
A będą to: Ashley Benson, Cody Christian i Vanessa Ray!



ASHLEY BENSON

Ashley ma 25 lat, rocznikowo 26. Czy tyle pokaże też strona?


Wyniki nie wyszły równe, więc wyciągnęłam średnią. Według aplikacji Ashley ma dokładnie 29 lat. Jest to więc o 3 lata więcej niż w rzeczywistości.

Wynik nie jest dokładny, jednak różnica nie jest aż tak duża, więc chyba możemy to zaakceptować ;)




CODY CHRISTIAN

Cody ma równo 20 lat. Powiem Wam, że jestem bardzo ciekawa tego, co pokaże nam strona ;)


Aplikacja oceniła go na 22,5 lat. Jest to więc o prawie 3 lata więcej, niż Cody ma w rzeczywistości.

Tak jak w przypadku Ashley, wynik nie jest idealny, jednak to zaakceptowania ;)




VANESSA RAY

Vanessa jest jedną ze starszych osób z obsady i ma 34 lata. Czy ta tyle też wygląda?


Strona oceniła Van na 24,5 lat. Jest to więc aż o prawie 10 lat mniej!

Powiem Wam, że w ogóle nie jestem zaskoczona. Moim zdaniem blondynka też wygląda na o wiele młodszą, niż jest. Vanessa powinna się cieszyć ;)




Osoby, którym sprawdziłam wiek - Troian, Drew, Janel, Lucy, Shay, Ian, Ashley, Cody, Vanessa
Osoby, którym znalazłam sobowtórów - Lucy, Shay, Ian, Troian, Drew, Janel




___________________________________________________
Co sądzicie o dzisiejszym poście? Zgadzacie się z wynikami wygenerowanymi przez stronę? :)


Piszcie co sądzicie i nie zapomnijcie o podaniu kolejnych osób! ;)


Udostępnij:

3 komentarze

  1. Jak się nazywa ta aplikacja która szuka sobowtóra? Używałaś jej w którymś poście z tej serii. Będę wdzięczna za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że to "coś specjalnego na Halloween" będzie naprawdę specjalne i fajne bo uwielbiam Halloween i nie wybaczę Ci jeśli to popsujesz :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...