TOP 5 filmików z.. #2 +SONDA


Hej:) Lekko spóźniony, ale jest! Zapraszam Was na drugi post z nowej serii, w której przedstawiam Wam ranking fanowskich filmików!
Ostatnio spytałam Was o opinię dot. tej właśnie serii i kilka osób chciało, abym oprócz moich pomysłów dodawała też coś z parami, danymi osobami, czy różnymi innymi ciekawymi pomysłami.
Na naszym blogu już kiedyś było coś podobnego, więc postanowiłam, że to Wy zdecydujecie co chcecie oglądać ;)

W rozwinięciu postu znajduje się ankieta, więc proszę Was o wyrażenie swojej opinii i zagłosowanie!
Dziękuję i zapraszam do oglądania kolejnych filmików jakie przygotowałam :)




ROZWIJAMY!




filmiki są w przypadkowej kolejności



#1





#2





#3





#4





#5



Co sądzicie o dzisiejszym poście? Który filmik podoba Wam się najbardziej?
Mi chyba pierwszy i drugi. Mają ten swój klimat ;)

 Inne produkcje mimo wszystko też bardzo mi się podobają! :) Ogromne brawa dla twórców!




SONDA *klik*

jeśli podoba Wam się kilka pomysłów - możecie zaznaczać wiele odpowiedzi!


1 odpowiedź - będę dodawać tylko posty takie, jak ten teraz

2 - tłumaczyłam Wam to już w pierwszym poście z tej serii ; dodaję filmiki dot. danego odcinka, w którym oczywiście coś się działo

3 - mix najlepszych filmików z daną postacią / parami / momentami (oczywiście po kolei, nie wszystko na raz)

4 - to samo co wyżej, tylko że pod jedną wybraną piosenkę



____________________________________________________________________


Piszcie co sądzicie i koniecznie bierzcie udział w sondzie! :)



Udostępnij:

1 komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...