Przyszłość Emison

Hejka!
To znowu ja xd Wczoraj napisałam dla was parę postów na zapas...dzisiaj myślę, że też coś napiszę skoro już odpaliłam mojego złomka. Dzisiaj wpadłam by dodać drugą osobę na okres próbny (Wiolę już znacie ;) )

Ale nie przedłużając. Chwilę temu znalazłam kawałek wywiadu, 
którego udzieliła Shay a dotyczy on Emison.


A więc rozwijamy!


Podczas swojego wywiadu dla ETOnline Shay była oczywiście pytana o PLL, skok w czasie i Emison. Oto co zdradziła na temat tej pary.

"Fani Emison - Myślę, że będzie im się podobać to do czego ja i Sasha dążymy i co nasze bohaterki robią. Myślę, że spodoba się im to."


Jak wiemy po przeskoku Ali będzie mężatką ale zapytana o możliwy romantyczny charakter znajomości tej dwójki odpowiedziała.

"Zobaczymy....prawdopodobnie. Tak, zobaczymy"

W sumie ciekawe to :)
Już to widzę jak Ali zdradza swojego męża z przyjaciółką xd
Ale teraz tak na poważnie jak myślicie jak potoczy się ich znajomość zważając na fakt, 
że ta dwójka ma się ku sobie (w co ja osobiście nie wierze ale..), Alison jest mężatką no i minęło parę lat. Oczywiście mogły mieć kontakt ze sobą ale jednak wiemy, że wszystkie dziewczyny mieszkają w różnych miastach więc na pewno kontakt trochę podupadł.

Udostępnij:

1 komentarze

  1. Chciałabym zobaczyć taki romans :3 fajnie by było :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...