PLL w aplikacjach #4


Hej :) Przez kilka dni nie było ode mnie żadnych postów, ale po prostu zwyczajnie nie miałam czasu. Możecie mi wierzyć, lub nie, ale kiedy jeszcze w wakacje pisałam grafik nawet przez myśl mi nie przeszło, że naprawdę codziennie będę miała minimum 1 sprawdzian, lub kartkówkę..

No, ale wystarczy o moich prywatnych sprawach, bo nie po to tu jestem ;) Mimo wszystko uznałam, że warto poinformować Was dlaczego nie byłam obecna :)


No i nie przeciągając już dłużej - zapraszam Was na kolejny post, w którym szukam sobowtórów dla naszych kochanych aktorów z PLL!


ROZWIJAMY!






DREW VAN ACKER


Jesteście ciekawi kto został dopasowany do naszego serialowego przystojniaka?



Uwaga, uwaga...


Bret Harrison!


Powiem Wam, że moim zdaniem nie wygląda to zbyt dobrze. Na pierwszy rzut oka podobne wydają mi się tylko brwi.


W tym przypadku nie szukałam nawet dodatkowych zdjęć, gdyż one tylko jeszcze dobitniej pokazałyby nam, że podani panowie po prostu nie są do siebie podobni ;)




JANEL PARRISH


Nasza piękna, cudowna i utalentowana Janel jest niepowtarzalna, ale czy nie do podrobienia? ;) Zobaczmy, czy strona znalazła jej godnego sobowtóra!




Sofia Coppola!


Naprawdę nie wiem, dlaczego obie panie zostały dopasowane, no ale cóż.. Po raz kolejny, na pierwszy rzut oka, tylko brwi wydają się wręcz identyczne.


Zobaczmy jednak inne zdjęcia, które przygotowałam:


Co myślicie? Ja mimo wszystko zdania nie zmieniam. Według mnie kobiety nie są podobne.




TROIAN BELLISARIO


Troian jest naprawdę śliczną dziewczyną, ale czy jej sobowtór będzie też na tyle dopasowany?
Sprawdźmy!




Farah Fath!

Co myślicie? Moim zdaniem nie ma tu żadnego podobieństwa.
Jeśli już mam coś wybrać, to chyba postawię na nos. W obu przypadkach nie jest on identyczny, jednak można doszukać się podobnych elementów.



A co sądzicie o tych zdjęciach?


Moim zdaniem wyglądają one o wiele lepiej, niż fotografia wygenerowana przez stronę, jednak dalej nie mogę doszukać się podobieństwa.




Osoby, którym sprawdziłam wiek - Troian, Drew, Janel, Lucy, Shay, Ian
Osoby, którym znalazłam sobowtórów - Lucy, Shay, Ian, Troian, Drew, Janel


_________________________________________________
Jak podoba Wam się post?

Zachęcam do komentowania, gdyż jest to naprawdę motywujące i daje kopa do dalszej pracy! ;)


Nie zapomnijcie dopisać czyj wiek mam sprawdzić w następnym poście!


Udostępnij:

6 komentarze

  1. Czy Ty musisz między każdym akapitów robić tysiąc enterow i ogromne dziury? To wygląda okropnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To lepiej żeby miała nakićkane i nic nie do rozczytania?

      Usuń
    2. wystarczylby jeden enter a nie milion...ten blog spadl na psy

      Usuń
    3. to że napisała inaczej niż tobie sie podoba to znaczy że blog spadł na psy? boże XDDDDD

      Usuń
    4. Wydaję mi się, że to po prostu kwestia gustu. Sytuacja z tym, że komuś nie podoba się wygląd (?) tego jak piszę zdarzyła mi się po raz pierwszy, a jestem tu już spory czas :)
      Mimo wszystko dalej sądzę, że tu przede wszystkim chodzi o treść ;)

      Usuń
  2. Nikt do nikogo nie jest podobny. Co to za program?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...