PLL Challenges #5

Dowiecie się dziś między innymi, którą scenę Haleba uważam za najsłodszą i dlaczego moim zdaniem Ashley Marin jest najlepszym rodzicem w Pretty Little Liars.
Rozwijajcie!



Ulubiony rodzic
Ashley Marin
Bardzo podoba mi się w niej to, jaki ma stosunek do córki. Ashley i Hanna są dla siebie, jak przyjaciółki.


Ulubiony epizod z Arią
3x21 – Aria i Hanna zatopiły w jeziorze samochód Wildena, aby chronić Ashley. Bardzo podobała mi się postawa Arii, która nie zważając na konsekwencje, które mogło to za sobą pociągnąć, postanowiła pomóc przyjaciółce.


Ulubiony moment sezonu 1
Wybrałam moment, w którym Kłamczuchy otrzymują pierwszego SMS’a od A, ponieważ to właśnie ta wiadomość zaczęła całą grę.
,,Nadal tu jestem suki i wiem o wszystkim’’


Najbardziej niezręczny moment Arii
Przyłapanie wraz z Alison, Byrona i Meredith. To musiało wprawić Arię w spore zakłopotanie. Właśnie odkryła, że jej ojciec ma romans, a najlepsza przyjaciółka stoi tuż obok.


Najsłodszy moment Haleba
Zdecydowanie jest to wyznanie Caleba na balu w 6x09





Udostępnij:

2 komentarze

  1. Też myślę że Ashley jest najlepszym rodzicem w serialu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sadze ze najlepszymi rodzicami sa Ella i Ashley :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...