Oceny aktorów #5

Dzisiaj czas na Shay Mitchell, która szczerze mówiąc jest trudnym orzechem do zgryzienia. Z tego powodu podjęłam pewna decyzje. W poście ocenie tylko dwie role aktorki (w tym PLL) i nie wyciągnę średniej. Dlaczego? Reszta ról Shay to "dziewczyna w żółtej kurce" (mówię serio). Za to kiedy próbowałam obejrzeć jedną produkcje z udziałem Shay nie wiedziałam o co chodzi, czy to żart, czy co? Jednak nie chciałam jej pominąć w tej serii bo byłoby to nie fair. 
Pod uwagę biorę : 
- Immediately Afterlife
-PLL 

Oceny:
- Znakomite  
- Wspaniałe   
  - Bardzo dobre  
  - Dobre 
  - Średnie   
  -Słabe 
  - Dno 
Immediately Afterlife
 Jest to film krótkometrażowy, który (jak już mówiłam w poście o Troian) uwielbiam. Skupia on się na wierze i opowiada o sekcie, która chce się zabić. Z całej grupy przeżywają dwie osoby, w tym
Marissa (Shay) i Benett (Troian). Pierwsza dziewczyna jest szczęśliwa, że dostała szanse życia, za to druga myśli, że Bóg nie dopuścił jej do nieba, ponieważ nie jest przez niego kochana. Dziewczyny kłócą się, wszystko kończy się bijatyką.

Aktorstwo Shay Mitchell w  "Immediately Afterlife" oceniam jako Bardzo Dobre. 


 PLL
 Emily Fields początkowo jest skromna dziewczyną zagubioną w całym bałaganie. Jednak po przejściach staje silna i pewna siebie. Moim skromnym zdaniem aktorka czasem pokazuje się z dobrej strony, a czasem niestety nie. Wszyscy mówią o jednej minie, którą brunetka ma opanowaną do perfekcji.
 

Aktostwo Shay Mitchell w "Pretty little liars" oceniam jako  Bardzo dobre
 Jeśli już siłą miałabym wyciągać średnią to chyba każdy z nas widzi, że Shay Mitchell jest Bardzo dobrą aktorką. Jednak nie wiem czy można ją oceniać po dwóch produkcjach. Teraz z tego co przeczytałam szykują się dwa filmy z jej udziałem. Być może kiedy ujrzą one światło dzienne pojawi się druga część postu, gdzie ocenie Shay pod względem tych filmów. Wtedy aktorka będzie miała równe szanse jak jej koleżanki z planu.


Co wy myślicie o Shay? I kogo chcecie zobaczyć w następnej części serii? Serialową Mone, czy może któregoś z chłopców? Piszcie w komentarzach.

Udostępnij:

5 komentarze

  1. Oceniłabym Shay wyżej biorąc pod uwagę oceny pozostałych postaci, skupiam się tu głównie na PLL. Emily w serialu jest zupełnie inna niż Shay w realu, a ponoć Spencer bardzo przypomina Troian, wiadomo łatwiej się gra postać z którą się utożsamiamy. Moim zdaniem Shay radzi sobie w PLL znokomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uważam, że jest aktorstwo jest strasznie sztuczne i zawsze było moją najmniej ulubioną kłamczuchą, nie z powodu tego jaką gra postać, ale jak ją gra. wszystko jest takie sztuczne i przesadzone w jej glosie i mimice twarzy w najmniej odpowiednich momentach, a gdy ma wyrazić jakieś konkretne emocje, no cóż.. nie wychodzi jej to.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę że trafnie ja oceniłaś :) a tak właściwie to kto teraz będzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy kogo chcecie: Janel Parrish (Mone), czy któregoś z chłopców.

      Usuń
  4. Mona następna! Potem Ian, Keegan, Tyler :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...