Oceny aktorów #3

Tak jak mówiłam dzisiaj czas na Lucy Hale. Jesteście ciekawi jak oceniłam tą aktorkę.
 ZAPRASZAM!
Oceny:
 - Znakomite  

- Wspaniałe  

- Bardzo dobre  

- Dobre  

- Średnie  

-Słabe  
- Dno 

Produkcje, które będę oceniać: 
 - Scream 4
-Sorority Wars
- Private Practice
- PLL

Scream 4
Lucy zagrała czterominutową rolę, która nie miała większego znaczenia dla fabuły. Niestety nie wiem czy to wina filmu, czy Lucy ale wydawało mi się to dosyć sztuczne. Nie wiem. 

Aktorstwo Lucy w Scream oceniam jako: Bardzo Dobre
Sorority Wars
Katy - tak nazywa się postać grana przez Hale, idzie do Collegu, gdzie musi wybrać bractwo. Jej mama chcę by poszła Delt, jednak jedno zajście wszystko przekreśla. Jej najlepsza przyjaciółka się od niej odwraca. Matka jest zawiedziona. A Katy trafia do Kappy, gdzie znajduje wszystko czego potrzebuje. 

Aktorstwo Lucy w Sorority Wars oceniam jako Wspaniałe. 
 
Plus serdecznie polecam wam ten film. Nie jestem fanką produkcji dla nastolatków i staram się tego typu filmy omijać szerokim łukiem, ale ten jest okej. Niestety obejrzeć mogą tylko osoby, które są w stanie przebrnąć przez język Angielski, bowiem film nie jest przetłumaczony. 
Private Practice 
3x04
Lucy zagrała tam Danielle - nastoletnią matkę, której dziecko zaczyna chorować. Dziewczyna sama ma problemy ze swoją matkę, od której uciekła. Kiedy ta powraca dochodzi między nimi do sprzeczki, jednak ostatecznie godzą się. 

Moim zdaniem jedno, wielkie WOW. Aktorstwo Lucy w "Private Practise" oceniam jako Znakomite.  
PLL 
Chyba każdy z nas zna rolę Hale w Słodkich kłamstewkach. Dla mnie aktorka wcielająca się w Arie zagrała ją świetnie. Szczególnie popisała się w odcinku 4x20 (scena między Ezrią, kiedy Aria dowiaduje się o książce) pokazała co potrafi...

Aktorstwo Lucy w PLL oceniam jako: Wspaniałe
 Średnia: Wspaniała
 Jak wy oceniacie aktorstwo Lucy?

Udostępnij:

14 komentarze

  1. Dlaczego nie ocenilas jej na podstawie filmu "Kopciuszek. Rytmie milosci"? Grala tam glowna role, uwielbiam ten film. Lucy swietnie zgarala. Ja oceniam jej aktorstwo na znakomite, poniewaz potrafi wcielic sie w kazds role, tak jak w jednym odc Baby Daddy, swietnie zagrala. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeciez lepiej ocenic kogos po 4 min gry '.-

      Usuń
    2. Same mini gry? W PLL - główna rola, w Sorority Wars - główna rola więc raczej nie same mini gry ;) ale z tego co pamiętam Sandra nie lubi tej wersji Kopciuszka :)

      Usuń
    3. Ann. Zgaduje ze jestes redaktorka tego bloga? Moze zafunduj sobie kurs czytania z zrozumieniem. Jak juz zrozumiesz komentarz przeczytaj posta I wtedy zobaczysz o co chodzi ;)
      PS do slownika tez odsylam. Jestem pewna ze przy wyrazach sa tez skroty.

      Usuń
    4. Założyłam go ;) ale jeśli źle zrozumiałam twoja myśl to przepraszam, mogłabyś wtedy napisać o co dokładnie ci chodziło?

      Usuń
    5. Lucy w pierwszym filmie zagrala tylko 4 minuty. Stad "4" i min.
      Zreszta jest duzo materialu w ktorych lucy zagrala wiecej niz 4 min, nawet jezeli redaktorka tej wersji Kopciuszka nie lubi to nie ma oceniac filmow tylko gre Lucy ktora gra 95% filmu a nie tylko zalosne 4 minuty.

      Usuń
    6. Aa ty miałaś na myśli minuty....teraz głupio mi xd Masz rację, że mogła dać inna produkcję w której zagrała większa rolę ale myślę, że i tak warto było ocenić tak krótką rolę ponieważ trzeba umieć zagrać daną scenę i wg. Na początku nie chciała go oceniać z tego co pamiętam ale nie wiedziała jaki inny dać :)

      Usuń
  2. Lubię grę aktorską Lucy, oglądałam z nią Scream 4, choć wtedy jeszcze nie wiedziałam, że to ona i chciałam obejrzeć Sorority Wars, ale nie było po polsku, jednak mój angielski jest całkiem na poziomie (oglądam sporo filmów po angielsku), więc myślę, że (dzięki temu, że mi przypomniałaś o istnieniu tego filmu) skuszę się w końcu, by go obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W Scream to raczej wina filmu a nie Lucy bo nie w każdym filmie oni umieją przedstawić scenę zabójstwa/ śmierci. A co do oceny to się zgadzam, Lucy jest wspaniałą aktorką

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Lucy polecacie z nią jakieś seriale / filmy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Private Practice 3x04, Wyspa Strachu, Kopciuszek w rytmie miłosci i grała rownież w CSI Miami.

      Usuń
  7. Uwielbiam tą aktorkę
    Mój ulubiony film z nią to Kopciuszek w rytmie miłości ma tam prześliczny głos *-*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...