Oceny aktorów #2

W poprzednim poście najczęściej głosowaliście za Troian Bellisario i Lucy Hale, a więc w tym poście pojawi się serialowa Spencer, a w kolejnym Aria. 
Oceny:
- Znakomite  

- Wspaniałe  

- Bardzo dobre  

- Dobre  

- Średnie  

-Słabe    
- Dno 

Filmy, które są brane pod uwagę: 
-Immediately Afterlife 
 - Exiles
- Suits
- PLL

 Immediately Afterlife
Troian wciela się w postać Benett - jednej z członkini sekty. Jako jedna z dwóch osób przeżywa ostatni akt, który przeszła cała sekta, czyli "życia po życiu". Benett martwi się, że żyje ponieważ zawiodła Boga i jest to dla niej kara.

Jest to film krótkometrażowy i nie wiem czy to tylko ja, ale dla mnie każdy taki projekt jest świetny. Troian wcieliła się w postać tak, jakby nie grała - jakby rzeczywiście tą postacią była, a cały film był rzeczywistością. 

Aktorstwo Troian w  Immediately Afterlife oceniam jako: Znakomite
Exiles
 Kolejny krótkometrażowy film, w którym zagrała Troian. Przepraszam was, że tylko takie się pojawią, ale głównie w takich produkcjach grała serialowa Spencer. A więc. 

Film został zainspirowany Romeem i Julią, w którą właśnie wciela się Troian. Cały film opowiada o trudach miłości, ale i nie tylko. Wszystko w nim jest idealne. Sposób w jaki został nagrany, scenariusz (który został napisany przez naszą Bellisario), no i oczywiście gra aktorska.

Aktorstwo Troian w Exiles oceniam jako: Znakomite 

 Suits
W Suits Troian wciela się w Claire - dziewczynę studiującą prawo i miłość Mike. Obejrzałam jeden odcinek z jej udziałem, ponieważ sama skończyłam na sezonie 1, a Troina wystąpiła w sezonie 4 i chyba 5. Myślę nad powrotem do serialu, ale to dopiero kiedy wróci czas wolny, który teraz się kończy. 

Aktorstwo Troian w Suits oceniam jako: Wspaniałe.  

  PLL 
Co tu dużo mówić. Postać Spencer nie darze specjalnym uczuciem, jednak nie da się pominąć faktu, że Troian zagrała w serialu mistrzowsko. Pobyt w Radley, problemy z narkotykami, nie ważne co kazało jej się odegrać - dawała z siebie 100%, co można bez problemu zauważyć. 

Aktorstwo Troian w PLL oceniam jako: Znakomite.
Średnia: Znakomita.
  Troian uważam za jedną z lepszych, młodych aktorek, które mają wielkie ambicje. Mam nadzieje, że kiedy "uwolni" się ona od PLL to zagra w dobrych, wysokozaawansowanych produkcjach i zdobędzie mnóstwo nagród. 

Jak wy oceniacie Troian?
  

Udostępnij:

5 komentarze

  1. już w 2016 będzie film z nią w roli głónej "Sisters Cities" :) Polecam obejrzeć

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja akurat oglądałam z nią jedynie PLL i tylko z tego wiem, że jest znakomitą aktorką :D oglądałam Suits ale do odcinka z nią nie doszłam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja akurat myślę że przesadziłaś trochę z oceną, ja bym dała bardzo dobre ;) może być następną Lucy? Oo lub Shay

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisała że w kolejnym Aria, czyli Lucy....

      Usuń
    2. No cóż patrząc na "talent" reszty obsady z PLL Troian to bogini... Bo błagam Shay, Ashley czy Keegan są wręcz śmieszni. Mam wrażenie, że Ashley nadaje się tylko do roli głupiej lali jaką grała w choćby Dziewczyny z drużyny, oprócz blond włosków i dużego biustu nie ma nic do zaoferowania :) (pod względem potencjalnej aktorki, nie człowieka)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...