Luźny piątek #16 - Bliźniaczki, koniec sezonu 6, Ian kocha Shay?


Hej :) Jak wrażenia po całym tygodniu w szkole? Zmęczeni tak jak ja? ;)
Na rozluźnienie mam dla Was kolejny post z serii Luźny piątek! Jesteście ciekawi jakie snapy dodaje obsada, co ze sprawą bliźniaczek i jaki cytat podam dzisiaj?

To, jak i wiele innych znajdziecie w rozwinięciu! :)



ROZWIJAMY!




#1 - Newsy dot. serialu


- Historia bliźniaczek nie zostanie pominięta w serialu! Marlene zapowiada, że ten temat będzie rozwinięty!

- Niedawno Shay Mitchell wypowiedziała się o możliwym Emison w 6B. Dziewczyna nie dała żadnym konkretnych odpowiedzi, jednak zapewniła, że fani tej dwójki będą usatysfakcjonowani!
Cieszycie się? Lubicie Emily w połączeniu z Ali? ;)




#2 - Ze snapów obsady


Ashley:
Szykują się sceny Ashley z jej serialową mamą! Cieszycie się? ;)



Tyler:



Troian;
Nagrywanie 6 sezonu już prawie dobiegło końca! Czy tylko ja tak bardzo chciałabym zobaczyć efekt ich pracy? :)



Shay:
Zdjęcie, jak i tytuł, są oczywiście humorystyczne ;)




#3 - Kto to powiedział?


''Ta suka ma dziewięć żyć!''

W poprzednim poście cytat należał do Emily! Gratuluję osobom, które odgadły, a nie sprawdziły! ;)




#4 - Kto to założył?


Poprzedni strój miała na sobie Spencer!




#5 - VS


Które ujawnienie było bardziej szokujące? Którą z dziewczyn wolicie jako A? ;)




_________________________________________________
Mam nadzieję, że post Wam się podobał!
Nie zapomnijcie zostawić po sobie komentarza, w którym odpowiecie na postawione przeze mnie pytania! Możecie też powiecie co myślicie o snapach, czy newsach! ;)


Koniecznie napiszcie co sądzicie! :)



Udostępnij:

5 komentarze

  1. Cytat i strój Hanny?
    Bardziej szokujące mimo wszystko było dla mnie ujawnienie Mony. Niby taka głupiutka, a w wersji A była naprawdę creepy :D
    Ujawnienie Cece też mnie zszokowało, ale mniej, bo na snapie pll zobaczyłam że jest A, zanim odcinek był przetłumaczony i nie miałam aż takiej niespodzianki ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cytat Hanny a strój Alison?

    OdpowiedzUsuń
  3. Cytat Hanna, strój Alison. Mona bardziej mnie zszokowala

    OdpowiedzUsuń
  4. Cytat Hanny a strój Ali?:D
    Oba ujawnienia były mega szokujące, ale wydaje mi się, że bardziej Mony, bo ja wpadłam na ig Marlene i zobaczyłam że Cece jest A, a po Monie nawet się nie spodziewałam bycia A, nikt jej nie podejrzewał

    OdpowiedzUsuń
  5. Cytat Hanny, a strój Ali (z tego co pamiętam z halloweenowego odcinka w drugim sezonie).
    Co do ujawnienia, to bardziej zaskoczyło mnie ujawnienie Mony jako A, bo o CeCe dowiedziałam się z IG

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...