Quiz - jak dobrze znasz Pretty little liars? + Pytanie o nowe serie?

Cześć! W poprzednim poście - jak zresztą zawsze, spytałam jaki Quiz chcecie zobaczyć w przyszłym tygodniu (wiem, że trochę się spóźniłam, ale postaram się by to już się nie powtórzyło). Był remis między Jak dobrze znasz Pll, a Jak dobrze znasz Arie. Pomyślałam, że jeśli co tydzień pojawiają się Quizy z naszymi kłamczuchami, w tym tygodniu może być od tego przerwa. A więc teraz przedstawiam wam - Jak dobrze znasz PLL, za to niebawem pojawi się -Jak dobrze znasz Arie? 

Dodatkowo. Na dole znajdziecie pytanie, dotyczące serii - będzie mieli wybór, jaką serie chcecie zobaczyć na blogu. 
LINK DO QUIZU! 
 W rozwinięciu znajdują się opisy wyników. 
 Czas na powtórkę serialu! Nie wiesz nic, a nic!
 Czy kiedykolwiek w ogóle oglądałeś ten serial? Na tego bloga najwidoczniej trafiłeś przypadkowo. Masz jeszcze niecałe dwa tygodnie by spokojnie powtórzyć serial. Zrób to.
 Wikipedia stoi otworem!
 Ech...masz podstawową wiedzę, ale jest ona bardzo mała. Wikipedia jest darmowa i nie gryzie, a dla ciebie jest ona ratunkiem.

 Wiesz bardzo dużo!
 Wspaniały wynik! Jesteś prawdziwym fanem serialu, który musi po prostu czasem zastanowić się nad niektórymi pytaniami. No ale cóż - nie wszyscy muszą być wszechwiedzący.
 
 Znasz PLL na wylot!
 Nie mogę napisać nic innego niż -WOW. Posiadasz ogromną wiedze na temat serialu. Na wszystkie pytania odpowiadasz bez problemu. Nawet te trudne pytania nie sprawiają ci problemu. Należysz do pll-army na 100%.
 
Jak wiecie teraz będzie przerwa w serialu, która trwać będzie do stycznia. A więc można by było rozpocząć nową serie. Pytanie to jaką? 
1. Oceny aktorów: w serii przeanalizujemy starania naszych aktorów zarówno  PLL, jak w innych produkcjach.
2. Zdaniem -A wersja wakacyjna: przed swoim odejściem prowadziłam takową serie. Teraz może być problem. Być może niektórym mylić się ona będzie z Kącikiem porad (seria prowadzona przez Nox).
3. Może jakieś sugestie?
4. Zastanawiam się nad - Najważniejsze odcinki popremierowa odsłona. Teraz na odcinki patrzyłabym jako osoba, która wie już kim jest -A.
 Wymyśliłam jeszcze:
5. Piątkowe wieczory: co tydzień pojawiałby się post z śmiesznym zdj powiązanym Pll, jakimś filmikiem, kilkoma ciekawostkami na temat aktorów, przeróbką stworzoną przez fana, lub przeze mnie. Może jakaś gra? Jak i wiele, wiele więcej/
Zapytanie o serie będę pisać przez kolejne kilka postów, tak by moje propozycje trafiły do każdego. 

Zapytanie o kolejny Quiz dzisiaj się nie pojawia. W przyszłym tygodniu pojawi się Aria, a potem Emily. Dopiero po tym będziecie mogli decydować o kolejnych postaciach, lub innych Quizach.

Udostępnij:

12 komentarze

  1. najbardziej podoba mi się pomysł nr 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oceny aktorów byłyby bardzo fajne! :3
    Do gustu mi też przypadło: Najważniejsze odcinki, popremierowa odsłona.
    Te dwie serie najbardziej mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 4! To może byc ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  4. 1 i 4 to świetne pomysły! x

    OdpowiedzUsuń
  5. 1 i 4 to świetne pomysły! x

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do quizu kiedy pojawił mi się wynik 10/10 pojawił się napis Znasz Spencer Hastings na wylot! 10/10
    Ps: Wiem że niektóry nie lubią ja mówi im się o błędach więc jeśli cię zdenerwowałam przepraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, że mi to tym powiedziałaś! Zawsze tytuły wyników kopiuje z poprzednich Quizów i teraz zapomniałam zmienić. Postaram się zrobic jutro :)

      Usuń
  7. 4 ! :)

    A w quizie 10/10 :D !!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...