30 week challenge #15


Hej:) Po dość długiej przerwie wracam z serią 30 week challenge! Dzisiaj pójdziemy w temat wiadomości od A! Jeśli jesteście ciekawi, która z nich jest moją ulubioną, to zapraszam do rozwinięcia! :)



ROZWIJAMY!




15) Najlepsza wiadomość od A

W moim przypadku będzie to sms z odcinka 1x01. ''I'm still here, bitches. And I know everything.''

Ta wiadomość jest dla mnie szczególna. Tak naprawdę to od niej wszystko się zaczęło.
Kojarzy mi się ona też ze starym, dobrym PLL sprzed kilku sezonów. Trzeba przyznać, że wiąże się z nią masa wspomnień. ;)




Która wiadomość od A jest Waszą ulubioną?

Podzielcie się swoją opinią! :)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Na sam koniec chciałam przeprosić za kilkudniową nieobecność. Czasem w życiu dzieją się takie rzeczy, na które musimy poświęcić troszkę więcej czasu. Nie mamy na nie wpływu, a one mimo to dalej są. 
Bardzo za to przepraszam. Postaram się więcej nie robić takich przerw i przygotować dla Was masę ciekawych notek! :)

Udostępnij:

3 komentarze

  1. ta wiadomośc tez jest moja ulubioną :)
    Naprawdę kocham ten blog! Pojawia sie tutaj bardzo duzo notek, więc i tak zawsze mam co czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy będą wyniki konkursu

    OdpowiedzUsuń
  3. To też moja ulubiona wiadomość od A <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...