Oceny aktorów #1

Post ten przedwcześnie został opublikowany, jako sam temat. Przepraszam za to. Speszyłam się i źle kliknęłam.
 Dzisiaj zapraszam was na serie, w której analizuje starania naszych aktorów zarówno w PLL, jak i innych produkcjach.
Sasha Pieterse
 Więcej w rozwinięciu!  
Chciałabym jeszcze wspomnieć jak będę dzielić aktorów. Przykład: aktorstwo Sashy oceniam jako (tu pojawia się kilka wariantów): 
- Znakomite  
- Wspaniałe  
- Bardzo dobre  
- Dobre  
- Średnie  
-Słabe  
- Dno
Specjalnie dla tego posta obejrzałam parę filmów/seriali z udziałem aktorki. Między innymi:  
 -HAWAII FIVE-0 
-INHERENT VICE 
- Dr. House
- i oczywiście PLL 
Każdą jej role z wymienionych powyżej ocenie, a potem zrobimy z tego średnią. 

Hawaii five-0 
4x20  
Sasha wcieliła się w rolę  Sawn Hatfield  - młodej terrorystki, która pragnie by wszyscy ludzie wierzyli w Islam. Dodatkowo wraz z innymi wiernymi planuje zamach na Amerykańskie wojsko. Bowiem uznaje żołnierzy za zdrajców jej Boga.


Jak dla mnie Sasha miała tam wielkie pole do popisu, które...wykorzystała. Aktorstwo Sashy w Hawaii five oceniam jako: Znakomite.  
 
 INHERENT VICE
Tutaj bardzo trudno jest mi napisać cokolwiek o postaci, w którą wcieliła się blondynka. Jedyne co wiem to to, że nazywana była Japonicą i miała problemy psychiczne. Na ok. 2 godziny filmu postać pojawiła się raz na parę chwil, by później zniknąć. Pomimo to bardzo łatwo jest mi postawić werdykt.

Dla mnie Sasha była świetna. Dlaczego? Nie każdy aktor potrafi wcielić się w osobą chorą psychicznie i wyglądać przy tym tak naturalnie. Nie pozostaje mi nic innego jak ocenić naszą Pieterse.

  Aktorstwo Sashy w Inherent Vice oceniam jako: Znakomite.  
 
Dr. House 
2x02
 Sasha odegrała role chorej na raka dziewczynki, która jak na swój młody wiek wykazuje dużo silnej woli. Za każdym razem kiedy oglądam odcinek (a wierzcie oglądałam go setki razy) płakałam przy jednej z scen, w której uczestniczyła właśnie jej postać.

Aktorstwo Sashy w Dr. House oceniam jako: Wspaniałe. 


 PLL
W serialu Sashe znamy jako Alison. W pierwszych sezonach wredną suką, która jest zarazem kochana i nienawidzona. Aktorka udowodniła na jak wiele ją stać w finale sezonu czwartego. Gdzie jak dla mnie była genialna. Jednak czasem zdarza się, że coś nie wygląda za dobrze. Nie wiem czy to wina Pieterse, czy scenariusze, który nie pozwala jej pokazać co potrafi.

 Aktorstwo Sashy w PLL oceniam jako: Wspaniałe.

Czy tylko ja chciałabym zobaczyć jak nasza serialowa Ali8 sprawdziłaby się w roli Spencer, kiedy ta trafia do Radley?  


Z średniej wychodzi nam, że Sasha jest znakomitą aktorką, ponieważ ode mnie dostała najwyższe noty. Plus postanowiłam, że filmy będą ważniejsze i lepiej "punktowane".
W komentarzach piszcie jaką wy ocenę dajecie Pieterse i kogo chcecie zobaczyć w kolejnym poście z tej serii.

Udostępnij:

14 komentarze

  1. Świetna seria;) Lucy Hale♡ następna

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post. Chciałabym zobaczyć Troian Ballisario ��

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na serię :D myślę że podobnie ocenilabym Sashe a kolejną osobę może hmm Lucy lub Ash

    OdpowiedzUsuń
  4. Następna Ashley :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Troian lub Janel jako kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna seria ;)
    Czekam na kolejne posty z tej serii, a chciałabym z Troian ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialnie następną notkę z tej serii chciałabym zobaczyć z Lucy

    OdpowiedzUsuń
  8. Sasha grała jeszcze w Wymarzony Luzer, tylko tam była taką zwykła dziewczyną, nie miała się czym wykazać.
    Ogólnie uwielbiam ją, a na następnej notce chciałabym Benzo zobaxczyć

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez oceniam ja tak jak ty ;) nastepba prosze Lucy ❤️

    OdpowiedzUsuń
  10. Polecam film z Sashą G.B.F mega trochę się zachowuje ja stara Ali ale film i tak fajny

    OdpowiedzUsuń
  11. Super następna Lucy Hale

    OdpowiedzUsuń
  12. Następna Troian <3 Pliss

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...