Najśmieszniejsze przeróbki internetowe! #3

Hejka.
Dzisiaj mam dla was kolejny post z śmiesznymi przeróbkami :)
Tutaj macie linki do poprzednich części:
A teraz zapraszam do rozwinięcia :)

zero pll aż do stycznia 2016


#11
(odniesienie do serialu Drake i Josh)
Hanna: Zdejmij swoją maską!
Megan: Jestem A!
Josh: Megan.

#10
Alison: Najpierw Paige odeszła i ja byłam jak "yey Emison sex!"
Potem ta suka Talia przyszła znikąd i jest zainteresowana Emily a ja jestem w więzieniu!
Spencer: Suka

#9
Alison: Nie mówcie, że was nie ostrzegłam
Taylor Swift: Suko to moja kwestia

#8
Hanna: Co to jest?

#7

#6
Hanna: To tortura
Emily: To świetny kolor dla Alison <3
Aria: Jaki kolor widzisz Jenna?
Jenna: Jesteś bardzo zabawna, Aria.

#5
Co widzą kłamczuchy
Co widzi Charles

#4
Emily: On idzie po ciebie
Hanna: Musimy iść
Aria: Za późno. On już tutaj jest
Ali: Kto?
Spencer: -Z

#3
Paige: Nienawidzę Ali za to, że jest taka wredna dla ciebie
Ali: Przynajmniej ja nie próbowałam jej utopić, suko!

#2
Veronica Hastings i Tanner....zaraz co?

#1

Tak dla jasności to nie jest ranking, numeri dałam tylko tak orientacyjnie :)
A więc który spośród tych obrazków jest waszym zdaniem najlepszy? ;)

Udostępnij:

5 komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...