Najśmiejszniejsze przeróbki internetowe!

 Dzisiejszy post jest trochę bardziej na luzie, iż moją głowę wypełnia pustka i nie wiem o czym napisać. Sama na swoim przykładzie wiem, że czasem lepiej przeczytać coś lżejszego gdy nie chcemy zastanawiać się nad jakąś skomplikowaną teorią - zwłaszcza że mamy święta.  Myślę, że ten post wywołała uśmiech na waszych twarzach, więc pisze go z ogromną przyjemnością. Wątpię, że na blogu pojawi się kolejny taki post, więc nie robię z tego wielkiej serii tyko pojedynczy post.

ZACZYNAMY! 
20.
19.
Taylor Swift: Wiedziałam, że sprawisz kłopoty, gdy tylko wszedłeś
 Aria: Teraz leże na zimniej, twardej ziemi...
Aaaah! Kłopoty, kłopoty, kłopoty!

18.
Nie ma nowego odcinka w tym tygodniu:
Na zdjęciu z Moną: Fani Pll
Caleb: Normalni ludzie...
(kim wy jesteście?)

17.
 Aria: Fajne cycki...
Hanna: Ona patrzy, udaje, że mnie to nie obchodzi...
Spencer: Odsuń się dzi*ko. Ona jest moja. 
Emily: Ona patrzy na cycki Ashley? Zawsze wiedziałam...

16.
W skrócie.
Jesteśmy śliczne/urocze.
Jesteśmy małe.
Jesteśmy kłamcami.

15.
Toby: Pilot nazywa się John Smith
Caleb: Jasne a ja jestem Pocahontas

14.
Byron: To nie jest odpowiedni(strój) do szkoły, więc przebierz się
Aria: Zadowolony jesteś teraz ojcze?

13.
PAILY biega
SPOBY biega
HALEB biega
EZRIA je ciasta

12.
Reakcja fanów Ezrii na Jakrie

11.
Alison: Cześć Jenna. To Alison
Hanna: Alison, Jenna nie usłyszy ciebie! Jest ślepa.

10.
Aria: Weż swoją kurtkę/płaszcz
Ezra: Gdzie idziemy?
Aria: Idziemy do Mony
Ezra: Ale, ale....moje ciasto!

9.
Toby: Idę ze Spencer
Jenna: widzę 
Nie, nie widzisz :)

8.
Hanna: Nikt nie jest idealny
Ezra: Ja jestem 
Hanna: Nikt nie jest idealny
Ezria: Nie, ja jestem 
Selena: Kto powiedział, że nie jesteś idealny? 
Ezra: Hanna Montanna

7.
Beep Beep (no wiadomo odgłos klaksonu)
Skurwysy*y 
-A

6.
Mona: Wiem kto jest -A
Aria: Nie możesz wiedzieć, będą jeszcze kolejne dwa sezony. 
Mona: Dwa piep**one sezony?

5.
Spencer: Czy to jest to czego szukasz?
Toby: Nie, szukałem łazienki

 4.
Spencer: Będziesz ojcem
Toby: Jestem w ciąży?
Spencer: Nie to ja jestem w ciąży
Toby: Ty też jesteś w ciąży?

3.
Aria: Ezra przestań
Aria: Ezra powiedziałam przestań
Aria: Nie na serio...
Aria: Mój nos

2.
Alison: Wiem że chcesz mnie pocałować

1.
Hanna: Emily, przestań robić tą minę
Emily: Jaką minę?


To jak? Które was najbardziej rozśmieszyło?
Pokazałam wam jakieś zdjęcie którego nie widzieliście?
Jak tak to które? A może macie jakieś ulubione którego tutaj nie dodałam?
Czekam na wasze odpowiedzi :)
-Mrs. Hope

Udostępnij:

4 komentarze

  1. Nie widziałam żadnego zdjęcia. Super. Myślę, że od czasu do czasu taki post jest wskazany. ��

    OdpowiedzUsuń
  2. To ostatnie z Emily i Han rządzą<33

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy26 maja, 2015

    Spoby - Pregnant <3 The best!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy28 maja, 2015

    Przez wszystkie wyję, krzyczę, piszczę i turlam się za śmiechu. :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...