Najśmieszniejsze przeróbki internetowe! #2

Hej :)
Dzisiaj mam dla was bardzo luźny post z przeróbkami. Na blogu pojawił się już taki post więc czas na drugą część. (pierwsza część - klik)


Szczęśliwego Dnia Matki


20.

19.
Śpiewaj mi Paolo

18.
Ktoś bez smaku/gustu:
Pretty Little Liars jest tak głupim programem. 
Mam nadzieje że zostanie zakończony.
Ja: Potrzymaj mojego pudla

17.
Alison/Sasha: Cześć Toby
Toby/Keegan: O mój Boże, ona nie jest martwa

 16.
To ja kiedy poznam Tylera Blackburn, Keegana Allena, Iana Hardinga i Drewa Van Ackera
-Moje pierwsze pytanie to czy naukowcy stworzyli cię w laboratorium?
I moje drugie pytanie to czy mogę wepchnąć mój język do twojego gardła, proszę?

15.
Witaj -A. Wesołego Piątku 13.
Kocham,  -B
*Świrować*

14.
Toby byłby świetnym Czerwonym Płaszczem

13.
Zdać sobie sprawę z tego, że Tammin Sursok (Jenna) była dziewczyną Jacksona z Hanny Montany

12.
Ci ludzie są w szkole średniej ale plecak tego chłopaka krzyczy przedszkolem.

11.
Kiedy słyszę ludzi mówiących o PLL:
Cześć przyjacielu...


10.
Alison: Uprawiałam sex, zaszłam w ciąże i umarłam
Jakiś nauczyciel: Co ci mówiłem?

9.
Jason: Patrzysz? Suko, patrz na mnie
Toby: Jason, Ja naprawdę nie lecę na to

8.
Damon: Elena, jestem -A
Elena: Zły program

7.
Hanna: Powiedz nam kto jest A
Aria: Teraz!
Marlene: Paa

6.
*pocałunek Emily z Talią*
Alison: I to dlatego tutaj jestem. Wcale tego nie żałuje.

5.
Leona: Uśmiechnij się kochanie. Wyglądasz jak Bella ze Zmierzchu
*Uśmiech*
Leona: Okej, nieważne
*Tak bardzo cie nienawidzę*

4.
Czy sprawa z Maggie oznacza to, że Ezra miał życie seksualne przed poznaniem mnie


 3.
Hanna: Czy jesteś moim nowym tatusiem?
Jason: Uhhhhhhh....


2.

Nauczyciel: Podajcie mi swoje e-maile bym mógł wysłać wam notatki
Ja: sexwithkeegan69@gmail.com

1.


Aria: Czy to Alison? Co ona robi?
Alison: Oh! Kochany Mikołaju!
Aria: Co do diabła/choler*?

Która przeróbka podobała się wam najbardziej?

Udostępnij:

4 komentarze

  1. Anonimowy26 maja, 2015

    Mi najbardziej 20, 10, 8, 6, 3, 2, 1 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy26 maja, 2015

    1 ahahahahahahahahahahha

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy26 maja, 2015

    Czy tylko ja nie zasmialam sie na zadnym z tych super smiesznie przerobionych zdjec?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...