Aria is A - część 5

Nie znudziło wam się jeszcze? Jeśli nie to rozwijajcie! Przypominam moje zastrzeżenia z poprzednich części. Mimo, że już pewnie wiecie kim jest A to, to są ''wskazówki rekreacyjne''.



46) Główna wskazówka???


''Skoro ja cię widzę to A też.''

47) Zazwyczaj nie widzimy do kogo Aria pisze SMS'y




48) Aria ma skłonność do ubierania się na czarno


49) Zbieg okoliczności?


Hanna : On śpi w mojej piwnicy
Aria : Czekaj, co wcześniej powiedziałaś?


''Jesteś A? Ktoś dzwonił (nie do końca byłam pewna). Mówił, że masz jakieś zakażenie/plagę w piwnicy.''

50) Karta z Asem


51) Nazwa 2x03 to ''My Name Is Trouble'' (Moje imię to problem). W tym odcinku Aria jako jedyna została zapytana o swoje imię.


''Przepraszam, jak masz na imię?''

52) Tajemnicza wiadomość A-Teamu.


''Moment, w którym chciałaby ją wypróbować i przeciąć Emily na pół?'' (?)


''Hej, Emily nigdy nie byłaś słabym ogniwem. Chodziło o Spencer.''

53) Jabłka


Widzicie jabłka na stole? Jedno czerwone i dwa zielone. Reprezentują Kłamczuchy w kuchni. Czerwony to nowy czarny, więc... czy to wskazówka, że Aria nie jest tym za kogo ją mamy?

54) Wróżka : Coś jest nie tak w tej parze. To złe połączenie.


55) Aria jest nieprzewidywalna? Nigdy bym nie zgadła.


''Bo jesteś nieprzewidywalna''


''Zawsze byłaś nieprzewidywalna''

56) Dziwny tekst, jak na randkę.


''Nie powinieneś ufać nikomu.''

------------------------------------

Jeśli ktoś umie czytać po angielsku to zapraszam na  stronę. Znajdziecie tam opisane po kolei wskazówki ze wszystkich sezonów i prawie wszystkich epizodów. 

Udostępnij:

5 komentarze

  1. Moim zdaniem żadna z kłamczuch nie jest A. No bo nawet gdyby któraś była chora psychicznie nie torturowałaby się.
    http://isnotonlystories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam obejrzeć 5x12. Kłamczuchy podejrzewały Alison o bycie A i było wytłumaczone jaki sens ma torturowanie siebie.

      Usuń
  2. Ja dalej myślę że Aria to A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* Ja miałam nadzieję do czasu gdy okazało się, że A jest chłopakiem (w końcu i tak jednak nie był).

      Usuń
    2. ja tez tak mysle cos musi w tym byc

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...