Tippi?

Przeszukując Tumblra (znowu) znalazłam pewne zdjęcia. W najnowszym odcinku widzieliśmy Sarę, która zdecydowała się na wykonanie tatuażu. Sama oglądając epizod nie zwróciłam uwagę na dziarę, jednak teraz wydaje mi się ona troszeczkę podejrzana.

Jak wiemy w PLL słowo przypadek nie istnieje. A więc tatuaż wykonany przez (nie oszukujmy się) podejrzaną postać - musi coś znaczyć. Jednak pytanie brzmi - o co z tym wszystkim chodzi?

- Czy Sara jest w jakiś sposób powiązana z Tippim? 
- A może Tippi jest podpowiedzią do pytania - kim jest Sara? 

Pamiętamy, że Tippi został podarowany Hannie, przez mamę Alison. Ptak z gatunku jest papugą, każdy wie, że te ptaki mają to do siebie, że powtarzają słowa, które usłyszały. W 4x02 od Tippiego usłyszeliśmy:
- Nie mogę wrócić 
- Chcesz słodkie ziemniaczki
- Krótkie gacie (wiemy już, że był nimi Ezra) 
- Ładny ptaszek 
- Halo 
Zaznaczone słowa wydają mi się najważniejsze. Na plecach Sary widnieje teraz obraz uwalniającego się ptaka...ucieka on z klatki, tak jakby czuł się tam fatalnie. Można to oczywiście porównać do DollHouse, ale co jeśli stoi za tym większa historia? Ptak należał do mamy Jessicy, jednak późniejsze czasy został przez nią zaadoptowany. W ostatnich odcinkach zasugerowano nam, że Jessica przetrzymywała Charlesa. Może to on powiedział - Nie mogę tam wrócić, zapewne chodziło o Rosewood. Jednak co wspólnego ma z tym Sara?? 

Może nie jest to teoria, ale myślę, że warto się nad tym zastanowić.

Udostępnij:

4 komentarze

  1. Ciekawe. Wydaje mi się, że możesz mieć racje. Może ta Sara cos wie i w ogóle bo w takim razie po co była tam uwięziona razem z dziewczynami. No i (jak dobrze pamiętam) miała tą samą bluzkę Ali co Mona.

    OdpowiedzUsuń
  2. A może to po prostu coś w stylu : Chce odciąć się od przeszłości, matki i w końcu być wolna jak ptak? Myślę że nie ma co się doszukiwać głębszego sensu bo moim zdaniem to oznacza że zwyczajnie chce się uwolnić od tego wszystkiego i żyć na nowo, jako wolna i nieuwięziona "w klatce" osoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam wrażenie, że Sara jest po prostu dziwna. ;-;
    Bardziej podobała mi się w długich włosach.
    W ogóle nie lubię nowych postaci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie lubię nowych postaci! Nie tylko w PLL, w każdym serialu nie potrafię się przekonać do nowych. Zawsze są strasznie irytujący i próbują namieszać.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...