30 week challenge #13 +informacje


Hej:) Moje problemy z laptopem dalej trwają, ale mimo wszystko udało mi się napisać ten post! :)


ZAPRASZAM DO ROZWINIĘCIA!



13) Ulubiony cytat

Dwoje może dochować tajemnicy tylko wtedy, kiedy jedno z nich nie żyje


Moim ulubionym cytatem jest tekst wypowiedziany przez Alison w 2x12. 
Uwielbiam piosenkę ''Secret'' i cieszy mnie to, że chociaż jej malutki fragment udało się wcisnąć do fabuły. ;)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Który tekst jest Waszym ulubionym?  
Piszcie! :)



INFORMACJE

1) Jak dobrze wiemy - w tym tygodniu nie ma odcinka. Dla mnie jest to zdecydowanie bardzo dobra wiadomość! Pewnie niektórzy z Was zauważyli, że w czwartek nie było Kącika, a w weekend nie pojawiły się Oceny. Oba posty udostępnię zgodnie z planem, ale tydzień później. :)  
Kącik porAd będziecie mogli uznać wtedy za krótkie przypomnienie 6x05 i przygotowanie do nowego odcinka. ;)

2) Wszystkie moje kłopoty z postami wynikają z problemów z laptopem. Jutro rano wyjeżdżam na wakacje i nie mam możliwości zabrania mojego komputera ze sobą, gdyż będzie on gotowy dopiero na wieczór. Dowiedziałam się jednak, że znajomi dowiozą go na weekend. ;)

3) Wyjeżdżam na wakacje, ale posty dalej będą się pojawiać! :) Póki co jako-tako radzę sobie z laptopem zastępczym. Współpraca nie zawsze jest łatwa, ale dajemy radę. ;)

Środa - żaden post z serii się nie pojawi, gdyż Podsumowanie napisałam w zeszłym tygodniu. Możliwe, że dodam jakąś luźniejszą notkę, jednak nie mogę tego obiecać.
Czwartek - Kącik porAd
Piątek - Luźny piątek

W weekend mój laptop wraca, więc posty już wtedy będą pojawiać się normalnie. ;)


PS Gratuluję tym, którzy dotarli do końca! ;) Jeśli powtórzyłam coś kilka razy, albo zrobiłam niewielki błąd, to przepraszam. Piszę ten post dopiero po godzinie 1:00, gdyż nie miałam możliwości zrobić tego wcześniej. Jutro dojadę na miejsce, zgarnę laptopa i jeszcze raz wszystko dokładnie przeczytam i poprawię, jeśli będzie taka potrzeba. Mam nadzieję, że zrozumiecie. :)

Udostępnij:

1 komentarze

  1. Stillsy do 6x06 https://www.dropbox.com/sh/9ixf48j2t6s5hzs/AABKs5EuR_a6b7ZIOp_BwIdga?dl=0

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...