Postacie z PLL #7 - Caleb

Jej, jak dawno nie było postaci. Mam nadzieję, że nie zapomnieliście jeszcze o tym. Dzisiaj przyjrzymy się Calebowi. Dodam, że pod kilkoma ostatnimi postami z tej serii nie było żadnych komentarzy (dot. postaci). 
Teraz jeszcze kilka spraw. Zabieram się za pisanie porzuconych wątków. Jak już kiedyś wspomniałam będą dotyczyć postaci, które pojawiły się a ich tożsamość/rola w serialu nie została wyjaśniona. Swoje propozycje takich postaci możecie pisać w komentarzach, ja już mam swoje wybrane (nie wymienię, bo wtedy post nie miałby sensu), ale jakbym coś pominęła to taki komentarz może mi o tej postaci skutecznie przypomnieć.
Kolejna rzecz. Znalazłam naprawdę dużo wskazówek obciążających Arię (blisko 70), które czekają tylko na przetłumaczenie. Niektóre były już na blogu, więc zrobię przegląd postów z etykietą ,,Aria''. To prawdopodobnie wyeliminuje kilka z nich. Post ten postaram się dodać jeszcze przed wątkami.
I ostatnie kolejny wpis z serii o postaciach będzie dotyczył Toby'ego. 
To w sumie wszystko co chciałam wam przekazać i zapraszam do czytania o Calebie.










Swoją drogą to tutaj Caleb przypomina mi fryzurą innego aktora, który gra w serialu Reign:



Ale to tylko taka uwaga :) i nie o tym będzie mowa w tym poście.

INFORMACJE
Caleb jest ''dzieckiem ulicy''. Przybywa do Rosewood, aby zamieszkać ze swoją rodziną zastępczą. Miał ''kryminalną'' przeszłość, włamywał się do komputerów dla pieniędzy. Był jedną z pierwszych osób, którym Kłamczuchy powiedziały o A. Później czynnie starał się pomóc dziewczynom w pozbyciu się jej/jego. 
Matka oddała Caleba do adopcji gdy miał 5 lat. Mieszkał z wieloma rodzinami zastępczymi. W połowie sezonu 4 postanawia wyjechać do Ravenswood, aby pomóc Mirandzie. 
Swoją drogą serial Ravenswood to niezłe fiction (wiem, głupie określenie), które zupełnie nie przypomina Pretty Little Liars.
Nie został wspomniany w książkach.

CECHY CHARAKTERU
- troskliwy
- opiekuńczy (w ostatnich odcinkach aż za bardzo)
- sprytny
- buntowniczy
- współczujący
- pomocny

UMIEJĘTNOŚCI I ZAINTERESOWANIA
- haker
- zna się na elektronice

KTO GO GRA?
Tyler Blackburn

POWIĄZANIA Z INNYMI
Lucas Gottesman - były współlokator
Hanna Marin - dziewczyna
Emily Fields - przyjaciółka
Spencer Hastings - przyjaciółka
Jenna Marshal - zleceniodawczyni (?)
Claudia Dawson - biologiczna matka
Jamie Doyle - ojciec
William Dawson - ojczym
James Dawson - brat przyrodni
Clay Dawson - brat przyrodni
Miranda - przyjaciółka (?)

WROGOWIE
Lyndon James - postrzelił go
Mona Vanderwaal - była A
A - jest chłopakiem Hanny (?)

SEKRETY
- Spotykał się w tajemnicy z Hanną
- Szpiegował Kłamczuchy dla Jenny
- Pracował dla złodziei samochodów
- Był podejrzany o morderstwo

CYTATY


,,Caleb : Ktoś mógłby przynajmniej mi powiedzieć, dlaczego Emily pachnie jak torba z odchodami?''

,, Caleb [o swoim laptopie} : Nie mogli [policjanci] dostać się do nigo z otwieraczem do puszek''

,, Hanna [dot. Mony] : Mógłbyś chociaż z udawać, że jej nie nienawidzisz?
Caleb : Myślałem, że już udawałem.''

Udostępnij:

4 komentarze

  1. Uwielbiam Caleba <3 I jak dla mnie to normalne, że martwi się o Hannę, przecież ktoś chce ją zabić! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hannie to jednak nie bardzo się podoba. Też bym nie chciała niańki 24 godziny na dobę. Na dodatek pilnuje jej jeszcze policja.

      Usuń
  2. I znowu inicjały C.D. Caleb Dawson, Clay Dawson i Claudia Dawson. Przypadek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe spostrzeżenie, jednak wątpię czy ma jakiś związek z Charlesem. W końcu rodzinę Caleba widzieliśmy tylko na zdjęciach, a wątpię czy Caleb mógłby być bratem Ali. Chociaż w świecie PLL wszystko jest możliwe.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...