Podsumowanie 6x06


Hej:) Dzisiaj troszkę później niż zwykle, ale jest! Zapraszam Was na podsumowanie odcinka 6x06! ;)
Zachęcam do komentowania!


ZAPRASZAM DO ROZWINIĘCIA!


Najważniejsze sceny:


-> Ojciec Ali dostaje kartkę od Charlesa

-> Clark proponuje Arii spotkanie, ale ona odmawia

-> Dean odwiedza Spencer w jej domu

-> Hanna zdobywa kluczyki do samochodu Leslie

-> Nicole (przyjaciółka Emily) ją odwiedza

-> Aria i Emily jadą na wysypisko

-> Hanna i Spencer przeszukują auto Leslie

-> Leslie ma masę fałszywych okularów

-> Aria znajduje lalkę z przebitym okiem

-> Ezra pisze polecenie dla Arii

-> Dean wyznaje, że Spencer mu się podoba

-> Hanna i Caleb całują się

-> Sara miała wypadek

-> Kłamczuchy przeszukują laboratorium Leslie

-> Okazuje się, że są zaczipowane

-> Mona tłumaczy dziewczynom, że Leslie nie jest A (kto by się spodziewał?)

-> Sara i Emily całują się

-> Ojciec Ali rozkopuje grób Charlesa




1) Postać odcinka

HANNA

Wiem, że daję ją już po raz kolejny, ale Hanna po prostu przejęła większość odcinków z 6 sezonu! :) Sceny z nią były bardzo zabawne i aż miło się je oglądało. ;)



MONA

Wreszcie pojawił się ktoś, kto wybił dziewczynom ten bezsensowny pomysł Leslie jako A! Mona pojawia się dosłownie na parę minut i w moim odczuciu zdobywa cały odcinek. ;)




2) Denerwujący bohater

Emily! W niektórych momentach była ok, ale poszczególne sceny z nią naprawdę działały mi na nerwy. Rozumiem, że biedna i poszkodowana Sara musi mieć opiekę 24/7, ale przypominam, że nie tylko ona przeżyła piekło. Blondynka może i spędziła w Dollhouse więcej czasu, ale nie wyglądało na to, żeby było jej tam specjalnie źle. Przypominam, że była ona tymczasową Ali, więc Charles nie mógł traktować jej źle. Jestem przekonana, że Kłamczuchy miały gorzej.
Mam nadzieję, że Emily nie zapomni o tym, kto jest jej prawdziwym przyjacielem. ;)




3) Największe zaskoczenie

Może lekko zaskoczyła mnie kwestia tego, że Sara miała wypadek. Muszę przyznać, że było mi jej dość szkoda, kiedy tak szorowała ten dywan.




4) Najstraszniejszy moment

Nic takiego nie było.




5) Najzabawniejsza scena

Moment Hanny i Spencer w samochodzie Leslie! Nasza kochana, cudowna Hanna, która widzi lepiej w zerówkach. ;)




6) Najbardziej wzruszająca scena

Wyznanie Deana! Było mi go w tym momencie bardzo szkoda. Muszę przyznać, że miałam cichą nadzieję na to, że jednak się pocałują. ;)




7) Największa zagadka

1. Kto potrącił Sarę?

2. Kto jest dziewczyną ze zdjęcia Clarka?

3. Jaki związek ma z tym wszystkim Leslie?

4. Dlaczego Mona jest wszędzie?! (spokojnie, to żart ;))




8) Największe rozczarowanie

Pocałunek Samily. Wiem, że ta para ma dużo fanów (sama z początku bardzo ją lubiłam!), ale teraz zaczęła mnie irytować. Uważam, że Emily przydałby się ktoś nowy, ale nie osoba, która panicznie boi się własnego cienia i bierze prysznic co kilka minut.. ;)
Niech Emison wróci!




9) Najlepszy cytat

Święte słowa!




10) Największa nadzieja odcinka

Spencer&Dean!
Muszę Wam przyznać, że nie przepadam za większością par, które ciągną się w nieskończoność. Doskonałym przykładem jest Spoby. Na początku bardzo ich lubiłam, jednak teraz zaczęli mnie irytować. Uważam, że producenci po prostu stracili pomysł na tą parę i przez to ją zniszczyli. 

Bardzo chciałabym zobaczyć Spencer z kimś nowym i Dean idealnie tu pasuje! Mam nadzieję, że rozwiną wątek tej interesującej pary! ;)




11) Podejrzany odcinka

Ezra! Skąd on wie, że Emily była na Haiti i, że dobrze się tam bawiła? Coś pominęłam?



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Co sądzicie o odcinku? Podobał Wam się? 
Piszcie! :)

Zachęcam do komentowania!

Udostępnij:

16 komentarze

  1. Czemu wszystkim aż tak przeszkadza Spoby? Czy to jedyna para która ciągnie się przez wszystkie sezony? A co z Ezrią? Są ze sobą nawet dłużej niż Spoby. Ciągłe rozstania, nawet nie wiadomo przez co (głównie przez wymysły Arii, która jest chyba najbardziej wnerwiającą postacią w PLL), Ezra zachowujący się jak psychopata (mówię tu o scenach w jego kryjówce, kiedy pisał tą przeklętą książkę, co w ogóle było wielkim niewypałem). Jak w pierwszym sezonie uwielbiałam tą parę, teraz wywołuje u mnie jedynie irytację i sardoniczny śmiech.

    To NIE było napisane dla wnerwienia kogokolwiek. Wy macie prawo do czepiania się Spoby, ja mam prawo do czepiania się Ezrii. (W większości przypadków to fani właśnie tej pary czepiają się Spoby)
    Przyjmę wszystkie hejty na klatę, i nie mam zamiaru kłócić się o to która para jest najlepsza, bo nie ma takiej. Komentarz miał na celu uświadomienia wam, że każdy lubi coś innego, oczywiście nie tyczy się on wszystkich, bo niektórzy mają trochę rozumu, i nie zachowują się gorzej niż napalone fanki Biebera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Muszę Wam przyznać, że nie przepadam za większością par, które ciągną się w nieskończoność."
      Kto powiedział, że Ezria też mnie nie irytuje? ;)

      Usuń
    2. Mnie irytuje i Spoby i Ezria. Tylko jest jedna różnica. Moim zdaniem (!) Ezra i Aria zwyczajnie do siebie pasują i mieli już tyle rozstań i trudności że nie dało się przy tym nudzić. A Spencer i Toby jakoś tak... Nie współgrają ze sobą i nie mają ostatnio ciekawych scen tak jak kiedyś np. kiedy Toby był A. :)

      Usuń
    3. A ja nie rozumiem dlaczego wszyscy wzięli sie na Arie i ty tak samo.

      Usuń
  2. Czy tylko ja zakochałam się w namiętnej scenie Hanny i Celeba? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Spencer, jej flirty i zawirowania miłosne :) Bardzo by pasowała do Deana i tak chciałam żeby się pocałowali!! Ale myślę, że to jeszcze nadejdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może Ezra wie o wakacjach Em naHaitoi bo był jej nauczycielem albo któraś z dziewczyn mu opowiedziała? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na Haiti* miało być XD

      Usuń
    2. Możliwe, ale jeśli w PLL coś nie jest do końca wyjaśnione, to nie możemy być tego pewni. ;) Nauczyłam się tego oglądając te wszystkie sezony. :')

      Usuń
  5. Ezra wie o pobycie Emily na haiti, bo kiedy on pomagał jej w pisaniu podania do college'u, Em opowiedziała mu o wszystkim. Pamiętam że zachęcał ją do skontaktowania się wtedy z tymi ludźmi żeby dali jej dobre referencje. Keep calm to akurat było wyjaśnione

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam o tym. No cóż, nie jestem maszyną. :D

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. I'm gonna take a shower-
    Sara

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...