Kilka spostrzeżeń, czyli występ Charlemagne, Sara, creepy clown i pare innych

Dawno nie było ode mnie jakiejś luźnej notki, ciągle tylko serie itp. Postanowiłam, więc to zmienić i w tym celu przeszukałam Tumbrla. Znalazłam kilka ciekawostek, po które zapraszam do rozwinięcia. 
Wiem, że napis ''Kilka spostrzeżeń i ciekawostek'' na obrazku tytułowym jest zupełnie nie od parady, ale nie miałam pod ręką programu, w którym robiłam resztę grafiki. ;)



1) Występ Charlemagne
żródło - tekst z tego źródła nie jest przetłumaczony co do słowa. Zachowałam ogólny sens.
Jak zapewne wszyscy pamiętamy w czasie występu mima Charlemagne, Emily została porwana. Autorka tego tekstu słusznie zauważyła, że nadal nie wiemy jakim to cudem uprowadzono Kłamczuchę. Przecież pośród takiego tłumu, tuż pod nosem reszty przyjaciółek trudno byłoby ją ogłuszyć, uśpić itp. Ktoś na 100% by to zauważył. 



2) Oko za Emily
źródło - wykorzystałam jedynie fragment jednego z postów
Zazdroszczę osobom, które potrafią wychwycić takie szczegóły. 


3) Creepy Clown z wysypiska
źródło
Zapewne wszystkim zapadła w pamięć głowa clowna z wysypiska, które Aria odwiedziła z Clarkiem, a potem z Emily. Prawdopodobnie tego samego clowna widzieliśmy w 1x21. Może po prostu osobom z planu zostały dekoracje z  tego okresu i na to wysypisko wpychali wszystko, co im wpadło w ręce z poprzednich sezonów.



4) Aria i piłeczka tenisowa
źródło 
Zdjęcie pierwsze pochodzi z jednej z retrospekcji z sezonu 2, natomiast kolejne dwa z ostatnich odcinków.




5) Wiadomość Arii
źródło
Chwilę przed wybuchem domu Toby'ego, Kłamczuchy dostają wiadomość : ''Did you miss me, bitches?'' Jest to tylko 5 słów.


Jednak wiadomość na telefonie Arii wygląda na nieco dłuższą.



6) Sara vs. Dziewczynka z odcinka Hallowenowego
źródło


3x13
Może mogłabym zadzwonić do mamy?
6x02


3x13
Oczywiście, że możesz zadzwonić. Mogłabyś zostać dopóki nie przyjdzie.
6x02
Możesz zostać, Sara, ale musimy zadzwonić do twojej mamy.

3x13
Wykonałaś już telefon?
6x02
Rozmawiałaś już z rodzicami?

3x13
Dzwoniłam do mamy. Odebrała telefon, ale kiedy zapytałam ją czy przyjdzie i mnie zabierze, zrobiła się smutna i zaczęła płakać,
6x02
Tylko z mamą. Rozmawiałyśmy przez telefon. Płakała.

3x13
Pewnie moja siostra powiedziała jej, że uciekłam.
6x02
Uciekłam.

Udostępnij:

6 komentarze

  1. Przez dłuższy czas szukałam tego oka za Emily i nie umiałam znaleźć więc nie wiem jak ktoś to zauważył ;D. Zainteresował mnie 4. i 5. punkt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To oko też sprawiło mi na początku trochę problemów.
      Jest tam między paskiem torebki, a rękawem Emily.

      Usuń
  2. I to naprawdę jest oko? Jest tak schowane że nie wiem jak ktoś mógł to wychwycić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi sie zdaje, ze na telefonie arii pojawil sie jakis blad pp prostu jak krecili scene moze bateria rozladpwana czy cos w tym stylu mogla cos kliknac przez przypadek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie ogarneliście, że nawet telefon ma inny, więc to zupełnie nie ma tu znaczenia, bo wiadomości są na 2 różnych telefonach?

      Usuń
  4. miałam ten telefon, który trzyma Aria po wybuchu i na 100% nie jest to sms tylko jakiś błąd/komunikat coś z tych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...