Kącik porAd #3 - 6x06


Hej:) Z góry przepraszam, że post jest tak późno, ale nie mam wpływu na pogodę za oknem. Osoby śledzące snapa (pllpoland) wiedzą, że ominęłam też ''Kto to powiedział?''. Mam nadzieję, że więcej się to nie powtórzy! ;)

No, ale nie przeciągając - zapraszam do trzeciego już postu, w którym wcielam się w rolę A! :)



ZAPRASZAM DO ROZWINIĘCIA!



ARIA


Czasem się zastanawiam, czy Aria nie ma ze mną za dobrze. Dostaje ode mnie wiadomości, jeżdżę za nią na złomowiska, a ostatnio nawet dałem jej w prezencie lalkę! Nie mam pojęcia czemu ludzie dalej uważają, że jestem taki okrutny.
No, ale wróćmy do tego, po co tu jesteśmy. Czy to nie urocze, że jej nowy przyjaciel zawsze pojawia się tam, gdzie ona akurat jedzie? Może powinienem zacząć się bać? Ktoś chyba chce podebrać mi moją zabawę..




EMILY


Chyba czas przyzwyczaić się do tego, że gdzie Emily, tam i Sara. Ostatnio między tą dwójką zrobiło się jednak dość gorąco! Oj, Em, Em.. Nasza kochana Kłamczucha zmienia dziewczyny częściej, niż ja swoje czarne rękawiczki!
Dla ciebie, droga Emily, mam dzisiaj podziękowania. To naprawdę wspaniałe, że postanowiłaś nie jechać do Tajlandii razem z dawną koleżanką! Oboje wiemy, że tu będziesz bezpieczniejsza. Już ja o to zadbam!




HANNA


Blondynka chyba poszła za moją radą, bo przestała latać krok w krok za Moną! Oj, Hanna! Chyba znowu zyskałaś miano mojej ulubienicy! Muszę Ci jednak powiedzieć, że trochę za szybko podejmujesz decyzje. Kradzież samochodu, wypuszczanie zwierząt z klatek, a już w szczególności oskarżanie Leslie? Czy ja wyglądam Ci na kogoś aż tak słabego?!
Rada dla ciebie. Pamiętaj o tym, że A to Anonim, nie Amator.




SPENCER


Relacje miłosne Spencer są jeszcze bardziej zakręcone, niż korytarze w Dollhouse! Podobno jest z Tobym, a jednak dalej spogląda na Deana. Rozumiem, że nie jest do końca stabilna, ale mogłaby się zdecydować, bo nawet ja zaczynam się już gubić!
Oj, Spencer! Podobno jesteś taka inteligentna, a często nie zwracasz uwagi na najważniejsze szczegóły. Naprawdę wierzyłaś w to, że oddałem swoje narządy? Chyba oboje dobrze wiemy, że nie lubię się dzielić.



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Co sądzicie o dzisiejszym Kąciku porAd? Podobał Wam się?
Piszcie! ;)


Wiem, że nie opisałam Alison. Blondynka nie pojawiła się w tym odcinku, więc postanowiłam opuścić jej wątek. Myślę, że to zrozumiałe. ;)

Udostępnij:

11 komentarze

  1. Bardzo mi się podoba ten post!Szkoda, że nie mamy w serialu na bieżąco ukazanych myśli A:) Dzięki Nox:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Pisanie tej serii sprawia mi dużą przyjemność, a myśl, że kogoś również ona cieszy, jest dodatkową motywacją! xx
      O tak. To byłoby bardzo ciekawe! ;)

      Usuń
  2. Świetne! Te komenatrze idealnie pasują do
    -A. Czekam na dalszą część! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Będzie w czwartek. :D

      Usuń
  3. Uwielbiam takie posty! Swietna robota :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny jest ten Kącik PorAd. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. "Chyba oboje dobrze wiemy, że nie lubię się dzielić." Najlepszy fragment :D PS. Super seria. Czekam na kontynuację !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...