Aria is A - wskazówki część 2

Mam dla was nową porcję wskazówek obciążających Arię. Szybko jeszcze przypomnę kilka uwag.
1. Nie przekonuję was i nie wciskam na siłę, że Aria jest A. To tylko takie ''rekreacyjne'' wskazówki
2. Proszę nie hejtować jeśli jakaś wskazówka wyda Ci się niedorzeczna. Zdaję sobie z tego sprawę, ale niektóre spostrzeżenia są naprawde ciekawe
3. Tekst pisany kursywą to moje osobiste uwagi, ponieważ jak wspominałam tłumaczę te wskazówki z różnych stron, zdjęć, filmików itd.
4. Numerację wskazówek kontynuuję z poprzedniego postu
A więc zapraszam do rozwinięcia.



15) Zauważyłam coś dziwnego w śwince-zabawce należącej do Arii





Myślę że to nie przypadek, że A kazało Hannie jeść babeczki w kształcie świnek.
Hanna dostała te babeczki z powodu swojej poprzedniej wagi. 


Martwa świnia w wozie Wildena


16) Zaraz po tych słowach kamera została skierowana na Arię.


''Może A ma rozdwojenie jaźni.''


'' Cokolwiek powiemy, A ciągnie nas w dół.''


''Ktoś wykorzystuje cię, aby krzywdzić twoich przyjaciół?''


Ukryte, przypadkowe, szalone motywy.
Nie wiem czy dobrze to przetłumaczyłam.



''Chcę się cieszyć życiem, zanim A znajdzie inną drogę, aby je zniszczyć.''


''Dalej, powiedz co właściwie A ma na ciebie?''

17) Co jeszcze można poweidzieć?


Natasha : Muszę wiedzieć kto jest prawdziwym A. @imarleneking Może podpowiedź?
Marlene : @nataszaperkin @bigA


''Hej Big A, poczekaj!''


Spencer : ''Jesteś mała, ale wielka.''

18) To może nic nie znaczyć, ale...


Myślę, że A pochodzi od imienia Arii.



Czy to może być wskazówka?

19)


Nim Kłamczuchy otrzymały wiadomość od A, Aria skinęła głową w dal.

20) Aria pokazywała artykuł w tym magazynie.


Później na biórku A widzimy to samo pismo.


21) Toffe Tango


Austrauhlian : @imarleneking  Czy toffee tango ma coś wspólnego z tym, że Aria jest A w PLL?
Marlene : @MrsElyssaBieber To może być istotne. Może, a może nie związane z Arią.



''Podoba mi się ta szminka. Jak się nazywa?
Toffee Tango?''


''Gorąca mama kocha tango?''

22)


Kamera wskazuje Arię gdy wybrzmiewają słowa : ''Groźny przyjaciel''


Kamera zatrzymuje się na Arii przy słowach : ''Kim naprawdę jesteś?''

23) Teraz coś ode mnie. Był już na blogu poruszany temat ubrania Arii (Chodzi o koszulkę w buziaki.) Zauważyłam, że ten motyw przewija się także na jej notatniku.



24) Marlene King pisze : ''Sukienka Arii ma wielkie znaczenie''. Czarny Łabądź? Możliwe, że inne części garderoby też się liczą.







To tyle wskazówek na dziś. Już niedługo kolejna porcja :)
------------------------------
Przypominam, że możecie mi podawać propozycje osób do ''Porzuconych wątków''. Tym razem osoby owiane tajemnicą, których tożsamości nie znamy lub nie wiemy po co pojawili się w serialu. 

Udostępnij:

10 komentarze

  1. Uwielbiam wskazówki na Arie, mimo, że to mało prawdopodobne, zeby była A :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam te wskazówki, mimo że mam świadomość, że jest naprawdę minimalna szansa, żeby okazały się coś warte.

      Usuń
  2. Może Aria jest Red Coat?

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moja praca nie poszła na marne i komuś się to podoba. W końcu to dla was, czytelników piszemy posty ^^

      Usuń
  4. Wiem ,że ona nie jest 'A' ,ale kocham teorie o niej

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciężko by było żeby Aria była A.. Choć te wszystkie wskazówki są świetne i było by prawdopodobne, że to ona jest A, to jest jednak wiele przeciewskazań, że jednak nie jest A:

    1) sama by siebie nie raniła
    2) retrospekcje z dollhouse
    3) po co by miała sama siebie głodzić
    4) też dostawała sms od A

    i wiele innych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Ale nawet pisałam na początku, że te wskazówki dodaje tylko dla rozrywki, bo wiem, że wiele osób lubi sobie je poczytać.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...