6x06! Wakacje z teoriami #2

Wczorajszy dzień zleciał mi na przeglądaniu Tumblra, by znaleźć jakiekolwiek teoria powiązane z 6x06. Było trochę trudno, ale udało mi się coś odkopać.


Jedyne co zaczerpnęłam z Tumbrla to zdjęcia - nie tłumaczyłam tekstu, napisałam go samodzielnie.  

Coś tu jest na rzeczy? 4x11 i 6x06...
 W 4x11 dziewczyny udały się do domu Państwa DiLauretis, by przeszukać "kryjówkę Cece", znajdującą się pod podłogą.  Kłamczuchy podzieliły się na dwa Teamy. Pierwszy z nich tworzyła Hanna, której zadaniem było zajęcie Pani. D, tak by dom na okres poszukiwań był pusty. W drugim znajdowały się Aria, Spencer i Emily, które przeszukiwały kryjówkę. W pewnym momencie usłyszały czyjeś kroki. Aria spojrzała w wywiercone w podłodze dziury, tak by dowiedzieć się kto był ich niespodziewanym gościem. -A wykorzystało sytuacje i poczęło umieszczać w otworach metalowe pręty, przy tym omal pozbawiając Arie oka. Czy coś wam to przypomina? 
 
No właśnie
Oczywiście w odcinku 6x06 -A mogło grozić Arii, ponieważ zobaczyła ona zbyt wiele. A widzi się nie czym innym, a oczami. Ale czy Pretty little liars nie jest serialem, w którym zbiegi okoliczności nie istnieją? Bo o ile kojarzę to właśnie dzięki temu seria ta jest wyjątkowa. 

Uważacie, że między odcinakami jest powiązanie? 



Udostępnij:

4 komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...