#2 Sneak peek z 6x07

Spencer: Cześć. Wróciłeś. Właściwie to właśnie wychodziłam.
Toby: Zmień swoje plany
Spencer: Nie mogę 
Toby: Czekaj. Co jest? Czy mama jest w domu?
Spencer: Nie, nie. Ciągle jest w Philly. Ja po prostu muszę już iść.
Przep...Przepraszam ale muszę iść
Toby: Tak długo cie nie widziałem
Spencer: Wiem, ja naprawdę chciałabym nadrobić zaległości (tutaj coś odnośnie tego, że Toby jest policjantem, nw dokładnie), może dzisiaj wieczorem?
Toby: Pracuje
[SMS]Aria: Gdzie jesteś?
Toby: Spenc. Co się dzieje?
Spencer: Nic
Toby: Czy coś się stało kiedy mnie nie było w mieście?
Spencer: Nie, nic. Zdecydowałam, że napiszę przemowę, a Aria zaproponowała, że mi pomoże i czeka właśnie na mnie.
Toby: Nie mamy sekretów, ty i ja. Próbowałaś zanim Tanner wiedziała o A (...)
Spencer: Tak samo ja. Okej. Zadzwonię później.

Jeśli wiecie jak powinno być w miejscach gdzie nie mam przetłumaczone to piszcie śmiało :)

A co sądzicie o tej scenie? Czy to tylko ja czy wy też myślicie, że Spencer okłamała Tobiego odnośnie tego co będzie robić? Jakoś nie sądzę by chodziło o przemowę.  

Udostępnij:

7 komentarze

  1. wydaje mi się, że ostatnia kwestia Toby'ego brzmi "we practically fell apart. i just don't wanna go back to that"

    OdpowiedzUsuń
  2. Powinno być: ,,Aria zaproponowała że mi pomoże''. :D Toby zachowuje się jakby miał zamiar zgwałcić Spencer. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIE WIEM JAK TOBIE ALE MI BY TO PASOWAŁO XDDDD już od dawna czekam na jakąś sex-scene :D

      Usuń
    2. ahahahah no wiecie prawdopodobnie nic takiego nie było miedzy nimi ponad miesiąc wiec wygłodniały jest chłopak - ma swoje potrzeby xd

      Usuń
    3. Hahahahha w 5 odcinku Spencer rozmawiala duzo z Hanna o TYM :') Spenc tez ma swoje potrzeby i nie mam pojecia czemu odtracila tak Tobiego...ja bym zmienila plany chociaz widze ze tu nadciaga cos duuzego i nie sadze ze to przemiwienie

      Usuń
    4. Hahahah a na końcu zamiast miłosnej sceny Spencer i Tobiego (czy jak to się odmienia) dostaniemy Emily i Sarę. :DD

      Usuń
  3. Pomoże, nie pomorze.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...