Zmorfowani: pary

Dzień dobry moi koledzy!

Czy kiedykolwiek zastanawialiście się, jak wyglądałaby wasza ulubiona para, gdyby była jedną osobą?
Mam dla was kilka zdjęć, które rozwieją wasze wątpliwości.

Enjoy! J







Zacznijmy alfabetycznie, od Arii. Połączenie Ezrii w jedną osobę wyglądałoby mniej więcej tak:


 Jak wyglądałoby ich dziecko?


 Zmorfowani Haleb. Przyznam szczerze, że trochę mnie to przeraziło.


 Bonusowo, dziecko Haleb byłoby wyjątkowo ładne, prawda?


 Spoby jako jedna osoba.


 A teraz zobaczcie, jak wyglądałoby ich dziecko:


Mimo, że Emily nie ma związku, który cały czas jej towarzyszy, to pomyslałam, że nie chcę zostawić jej fanów. Na pewno tutaj się tacy znajdą :-)

Emison byłaby bardzo ładna. Oby dwie aktorki należą do ładnych osób.



A teraz Paily:


Nie wiem, dlaczego, ale przypomina mi ona mamę Arii. Szczególnie prawa strona jej twarzy :-)

Niektóre miksy wywoływały u mnie śmiech. Na przykład Haleb. Trochę, jak starsza pani.

Które zdjęcie Wam się najbardziej podoba?

xoxo

Udostępnij:

6 komentarze

  1. leżę !!! haleb xD ale dzidziuś słodziutki ali i em woow !! choć nie lubię ich razem to muszę przyznać , że wyglądają nieźle

    OdpowiedzUsuń
  2. Te zdjęcia są żałosne! Pomijając fakt że są kiepskiej jakości to zabawa w stylu : jak wyglądało by dziecko tej pary jest na poziomie podstawówki. Naprawdę chcecie prowadzić ten blog na tak niskim poziomie intelektualnym? Może i was te zdjęcia bawią (nie wnikam w wasze pożal się boże dziwne poczucie humoru) no ale ja nie widzę w tym nic zabawnego wręcz przeciwnie wygląda to tak jakby dziecko z podstawówki nieudolnie próbowało przerobić jakieś zdjęcia. Także tego zastanówcie się i miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie traktuj tego tak poważnie. To był po prostu post na luzie i zabawa z dosyć popularną ostatnio stroną internetową. Jeżeli Ci się nie podoba to po prostu nie czytaj.
      Miłego dnia :-)

      Usuń
    2. Każdy ma swoje zdanie, mi się bardzo podobają :)

      Usuń
  3. Paily przypomina mi Selene Gomez

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł. Uśmiałam się :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...