Witajcie!

Hej jestem nową próbną redaktorką.Mam na imię Marcela,i tak też będę się podpisywać:)
Dam wam teraz kilka faktów o sobie,żebyście mogli mnie lepiej poznać:
-Mam 13 lat
-Moje ulubione kłamczuchy to Spencer i Aria


-Mój ulubiony shipping to Ezria i później Spoby



-Pll zaczęłam oglądać na początku tego roku,i uzależniłam się od tego serialu ;)
-Czytam książki z serii "Pretty Little Liars"
-Jestem molem książkowym i ogólnie lubię rozmawiać o książkach,które czytam
-Chciałabym ,żeby -A okazało się kimś kto "umarł" np Ian

To na razie tyle,jeśli chcecie wiedzieć coś jeszcze ,po prostu pytajcie;)
Mam nadzieję ,że moje wpisy przypadną wam do gustu :'D

-Marcela


                                                                                                                             

Udostępnij:

6 komentarze

  1. Jakie książki lubisz czytać?
    Ja gustuje w fantastyce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. -Niestety nie moge narazie pisac z mojego profilu ale to ja Adminika -A , także gustuje w fantastyce I chialam zapytac czy ty czytalas moze "Rywalki" oraz pozostale ksiazki z tej serii ? Jesli nie to serdecznie polecam wam obu te ksiazke . Chyba mamy cos wspolnego tez kocham ksiazki ;)

      Usuń
    2. Nie. Jeszcze nie czytałam, ale na pewno jak będę niedługo w bibliotece to poszukam tego tytułu. Dodatkowo widzę że jest to książka z Jaguara, a wszystkie książki tego wydawnictwa, które czytałam bardzo mi się podobały.

      Usuń
    3. Jeśli chodzi o książki ,to takie które podchodzą pod horrory ,typu Mara Dyer.Rywalki mam w planach niedługo przeczytać ;)

      Usuń
    4. Rywalki najlepsze <3

      Usuń
  2. Powodzenia na blogu! :D
    Tylko błagam, nie pisz spacji przed znakami interpunkcyjnymi, to aż boli w oczy.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...