TOP 10 najbardziej wzruszających momentów z 3 sezonu!


Hej:) Zgodnie z planem zapraszam na nowy post z serii TOP 10! Dzisiaj zajmiemy się sezonem 3 i bardzo mnie to cieszy, bo jak wiecie, jest to moja ulubiona część całego serialu! ;)


ZAPRASZAM DO ROZWINIĘCIA! 



10
3x01

Aria i jej atak paniki po spotkaniu z ''A'' w łazience. Miejsce 10!



9
3x09

Emily popłakała się oglądając filmik zmarłej niedawno Mayi. Zasłużone miejsce 9?



8
3x17

Pamiętacie na co Spencer zareagowała w taki sposób? ;) Scena z nią i Emily z 3x17 ląduje na miejscu 8!



7
3x19

Spencer dopiero co dowiedziała się, że Toby jest ''A'' i nie potrafi sobie z tym poradzić. Miejsce 7!



6
3x06

Kolejna zapłakana Spencer, ale tym razem z 3x06. Sama gra aktorska Troian sprawia, że od razu zaczynany współczuć Spenc. Nie musi nawet wiedzieć co się stało. ;)



5
 
3x24

Spencer na własne oczy przekonuje się o tym, że Toby jednak żyje.
Jak wspominacie jej krótką przygodę z A- Teamem? :)



4
 
3x16

Scena, w której Spencer odkrywa, że Toby jest ''A'' ląduje tuż poza podium!



3
3x21

Pamiętacie jak Spencer znalazła w lesie ciało ''martwego'' Toby'ego?
Zasłużone miejsce na najniższym stopniu mojego rankingu?




2




3x12 (cały odc)

Na 2 miejscu ląduje odcinek 3x12. Cały epizod był naprawdę wzruszający, więc nie dzieliłam go na poszczególne sceny. ;)



1

3x24

 Najbardziej wzruszającym momentem z 3 sezonu jest scena ze Spencer i Tobym z 3x24! Muszę Wam powiedzieć, że wywołała ona u mnie najwięcej łez.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Co sądzicie o przedstawionych przeze mnie propozycjach? Zgadzacie się, a może macie inne zdanie? ;)

Piszcie! :)

Udostępnij:

3 komentarze

  1. Zasłużone! :) Spencer jak jest smutna, ja tez zaczynam czuc się gorzej :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się
    Spencer to najbardziej zamknięta kłamczucha. Kryje swoje emocje. Ale kiedy daje im upust to zawsze jest wzruszające.
    Do tego cudowna gra aktorska, dreszcze są.
    Moment, w ktorym jest monolog Spencer w Readly , podejrzę w 22 odcinku 3 sezonu jest obłędny. To moment, który zapadł mi w pamięci najbardziej ze wszystkich. ,, Nie oczekuję, że mnie zrozumiecie. Przecież mnie nie znacie"

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten sezon jak i przedstawione tu top 10 z pewnością należą do Spencer ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...