To może być duże...



Witajcie,odzyskałam laptop,więc teraz z mojej strony będzie więcej teorii i ogólnie postów ;)Na początek mam dla was teorię znalezioną na tumblr,która oryginalnie nosi nazwę "This could be big".Ciekawych spostrzeżenia pewnej fanki/fana zapraszam do rozwijania:



W odcinku 3x20 w zakończeniu odcinka widać domek dla lalek.Jeśli przyjrzymy się bliżej zobaczymy ,że wyglądają inaczej niż wcześniej.Wszyscy zakładają ,że to Spencer,Hanna,Aria i Emily,ale ja tak nie sądzę.Myślę ,że lalka z lewej strony to Melissa (krótkie brązowe włosy z pasemkami).Zakładam ,że następna lalka to Cece Drake (tak ona ma grzywkę,ale nigdy w serialu nie było blondynki ,która ją miała).Następna dziewczyną może być Aria,Mona lub Jenna.Najbardziej jestem w kierunku Mony.Pierwsza dziewczyna od prawej to Shana.Ma strój drużyny pływackiej,i bardzo zbliżony kolor skóry.

Co jeśli A chciało pokazać swój Team?

Również, jeśli nie zauważyliście ta po lewej, ta która powiedziałam, że jest Melissą ma "A" na swojej szacie! "A"! Wasza odpowiedź może być "Cóż to mogłaby być Aria i ona po prostu ma A na szlafroku".NIE!Ona nie wygląda podobnie do Arii.Jeśli (lalki) miałyby reprezentować kłamczuchy to byłaby jedyną ubraną na czarno.

Dlaczego myślę,że trzecią lalką od lewej jest Mona?Jest ubrana całkowicie na czarno ,co przypomina Monę ,gdy była -A (2x25,3x24)

Ale patrzcie na to!Kamera się oddala.



Spójrzcie na górę domu .To Alison-żółty top,blond włosy!Jeśli moja teoria jest poprawna i lalki nie reprezentują kłamczuch ,to może być to w rzeczywistości A-Team,a Alison jest jego głową!

Co jeśli scenarzyści chcieli nam przekazać to w dyskretny sposób?!

Podoba mi się założenie ,że te 4 lalki na dole nie reprezentują kłamczuch ,tylko potencjalny A-Team.Jednak to ,że Ali mogłaby być samym -A nie przemawia do mnie.

A wy co o tym sądzicie?Czekamy na wasze odpowiedzi w komentarzach !:'D


-Marcela

Udostępnij:

6 komentarze

  1. Genialne! Gdyby nie to, że Ali miałaby być big A to ta teoria znalazłaby się na pierwszym miejscu na mojej liście! :-) niestety jestem na telefonie więc nie widzę zdjęć ale kiedy już będę miała wyraźniejszy ekran to się jeszcze przepatrzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi się, że reżyser tego serialu chce nas zmylić, podawać nam błędne tropy i mieszać nam w głowach tak byśmy czuli zagrożenie i nikomu nie ufali. Ali ne może być A i po odcinkach 06x01 06x02 i 06x03 chyba każdy to wie. Wcześniej wierzyłam w teorię bliźniaczek, ale teraz po 6 sezonie moje teorie zmieniły się o 180 stopnii. Jeśli chcesz mogę podesłać ci moje propozycje. Napisz na maila jn.julia.nowicka@gmail.com Nie są tak dokładne jak te, ale prawdopodobne.
    Buziaki
    Juliet

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem że nie na temat, ale w Dollhousie, w pokoju Spence jest "A" w miejscu, gdzie powinno być "S" (Od Spencer, w jej prawdziwym pokoju). To może być wskazówka czy A próbowało jeszcze bardziej wystraszyć Spence, albo nas?
    Nie jestem dobra w znajdowaniu wskazówek, a co dopiero wymyślania teorii, dlatego zostawiam to wam.

    OdpowiedzUsuń
  4. A co jeśli to nie Ali? Może Bethany? Albo Sara?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż teraz jak tak o tym myślę ,co jeśli to Cece?Mimo jej nieobecności w serialu robi się o niej głośno na bligach,tumblr'erze etc.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...