Sneak Peek's 6x04

[EDIT]
Dodałam tłumaczenie :) - Ann

Emily: Podoba mi się
Sara: Naprawdę? Nie jestem pewna
Emily: Dobrze w nich wyglądasz
Sara: Dzięki
Pam: Dzień dobry dziewczyny. Właśnie rozmawiałam z Dr. Sullivan i jest w stanie spotkać się z waszą dwójką dzisiaj.
Emily: Dr. Sullivan jest terapeutką
Pam: Pracuje z ludźmi którzy doświadczyli traumy
Sara: Pójdę zrobić sobie prysznic
Emily: Pewnie
Pam: O czym to było?
Emily: Może nie jest jeszcze gotowa na rozmowe
Pam: Musi porozmawiać z kimś o tym przez co przeszła
Emily: Nie możesz jej zmusić by poszła
Pam: Może nie ale ty strzelałaś z broni swojego ojca parę dni temu wiec idziesz.

Byron: Mogę wejść?
Aria: Pewnie
Byron: Zauważyłem, że przez ostatnie dni robiłaś zdjęcia
Aria: Tak, to fajne skupić się na czymś innym niż ja
Byron: Tanner dzwoniła. Teraz kiedy Andrew został zwolniony jest (...) by się z wami spotkać. Powiedziałem jej, że potrzebujesz jeszcze paru dni.
Aria: Dziękuje
Byron: Słuchaj, jeśli nie chcesz jeszcze zobaczyć profesjonalisty to rozumiem to ale chce żebyś wiedziała, że kiedy będziesz gotowa na rozmowę to jestem tutaj. 
Aria: Doceniam to ale nie potrzebuje rozmowy o tym co się stało
Byron: Może nie teraz
Aria: Nie, nigdy. Ja chce po prostu iść do przodu i dostać moje życie(?)
Byron: Co ty an to byśmy coś zrobili? Tylko nasza dwójka. Pójdźmy na film, minigolf
Aria: Właściwie zarezerwowałam sobie czas w ciemni w Hollis, chciałam wywołać te zdjęcia czy mogę wziąć 
Byron: Pewnie. Mogę odwieść cie na kampus
Aria: Nie musisz
Byron: Nie chce byś szła tam sama
Aria: To tylko studio fotograficzne tato, będzie tam wielu ludzi 
Byron: Okej. Napiszesz mi kiedy tam dotrzesz?
Aria: Tak

Caleb: Dzień dobry piękna
Hanna: Co tam robisz?
Caleb: Oglądam zmiany policjantów
Hanna: Jak długo śpisz w tym krześle?
Caleb: Tak, że widziałem ich zmiany 7 razy
Hanna: Caleb kiedy moja mama zaprosiła się na noc miała na myśli sen
Caleb: Wiem. Ja po prostu nie mogę, nie z tym tam. 
Hanna: Nic się nie stanie z policją na zewnątrz
Caleb: Hanna było 10 minut przerwy miedzy odjazdem pierwszego samochodu a pojawieniem się następnego. Wiele się może wydarzyć w ciągu 10 minut
Hanna: Kiedy się w końcu położysz?
Caleb: Położę. Ale najpierw pójdę porozmawiać z tym policjantem. /tutaj dokładnie nw jak to przetłumaczyć/
Hanna: Naprawdę nie musisz tego robić
Caleb: To zajmie tylko minutę

-Marce La

Udostępnij:

0 komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...