Podsumowanie 6x01

Hej:) Zapraszam Was na podsumowanie pierwszego odcinka 6 sezonu!
Muszę przyznać, że według mnie był on po prostu genialny! Chyba żaden z odcinków nie wywołał u mnie tylu emocji, co właśnie ten epizod!
ZAPRASZAM DO ROZWINIĘCIA!

Najważniejsze sceny

-> Sara Harvey żyje i przebywa w Dollhouse

-> Dziewczyny zostały ukarane aż dwa razy:
1. -A zostawił je na dworze bez jedzenia i picia
2. dostały ''niespodzianki'', które czekały na nie w pokojach

-> Alison zostaje wypuszczona z więzienia i razem z Calebem i Ezrą stara się odnaleźć Kłamczuchy

-> Andrew jest podejrzany o porwanie dziewczyn

-> Charles należy do rodziny Dilaurentis

-> Mona odbywa swoją karę przebywając w studni

-> Dziewczyny podpalają pokój wspomnień -A

-> Dziewczyny i Sara zostają uratowane


1) Postać odcinka

Alison! Blondynka zdecydowanie była jedną z ciekawszych postaci tego epizodu! Bardzo podobało mi się, że za wszelką cenę starała się uratować dziewczyny. Wierzę, że naprawdę się zmieniła. :)


2) Denerwujący bohater

Charles się liczy?


3) Największe zaskoczenie

Dwóch -A w Dollhouse!!
Na początku sama nie mogłam w to uwierzyć, ale patrzcie!
-A siedzi przed komputerami.

Wstaje.

Dziewczyny widzą go za zasłoną.

Niby -A stoi obok Kłamczuch, a my znowu widzimy kogoś przed monitorami!

Naprawdę nie sądziłam, że Charles może mieć pomocnika w Dollhouse. Co o tym myślicie?


4) Najstraszniejszy moment

-A odurzający Kłamczuchy gazem i scena ze ''szpitala''. To wszystko zaczęło przypominać mi horror i nie było zbyt przyjemnie. ;)


5) Najzabawniejsza scena

- Wiesz, że umierasz, kiedy już nie jesteś głodna, albo spragniona. To znaczy, że twoje narządy wysiadają. (Mona)
- Moje zdecydowanie pracują. Jestem tak spragniona, że naprawdę rozważam wypicie własnego moczu. (Aria)
- Mogłabym dosłownie przyssać się do kostki lodu z moczu. (Hanna)
- Zlizałabym pot z męskich slipek. (Emily)
- Dobra Emily, wygrałaś. (Hanna)
Wiem, że dziewczyny były tu bardzo spragnione, głodne i ledwo żywe, ale poczucie humoru ich nie opuszczało. ;) Muszę przyznać, że była to dość zabawna scena.


6) Najbardziej wzruszający moment

Załamana Mona w studni


Ucieczka dziewczyn z Dollhouse


7) Największa zagadka

-> co spotkało dziewczyny w pokojach?

-> kto jest drugą osobą w kapturze w Dollhouse?

-> jaki związek ma z tym wszystkim Sara Harvey?


8) Najlepszy cytat

''Może i jesteś facetem, ale nadal jesteś suką!'' - Hanna
''Było w nim coś, co mogłaś rozpoznać? Zapach?'' (mowa o Charlesie) - Mona
''Ona nie jest Jenna'' - Emily

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Co sądzicie o tym odcinku? Podobał Wam się? Bo mi bardzo!
Jak myślicie - jaki związek ma z tym wszystkim Sara i kto jest drugą osobą w kapturze? Macie pomysły co do tego, co spotkało Kłamczuchy w pokojach?
Piszcie! :)


Udostępnij:

11 komentarze

  1. Ja też jestem ciekawa co rozwinie dalej się z Sarah ! Ciekawe czy ona siedzi w tym bunkrze już tyle lat czy wcześniej była gdzieś indziej i co ona takiego zrobiła że -A ją przetrzymuje tyle lat ! ;o

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten odcinek to miazga. Na samym początku że to Beth a nie Sara bo nigdy nie było o niej dużo. Widać że spoilery dotyczące że jej przyjaciółki sa tu kluczowe ma sens.

    OdpowiedzUsuń
  3. "Did Sara help Charles bring Mona there? Because, let’s not forget, not only is Black Veil definitely a woman, but there was a blonde in Mona’s house the night she was abducted. And if so, why is she helping him? What is their connection? I wouldn’t trust her, just yet." Co o tym sądzicie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może Charles zmuszał Sarę do pomocy? Aby mylić kłamczuchy co do płci A chociażby? Sama nie wiem :(:(

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na początku myślałam, że A które stało w pokoju wspomnień to manekin (często się to już zdarzało ;p), a przy kamerach jest to prawdziwe A. Ta teoria, że A ma pomocnika też jest dobra ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniemjednym a moze byc Andrew (to pierwsze co przyszlo mi na mysl) jednak mysle ze to byloby zbyd przewidywalne moze byc tak ze Anrew chce im pomoc i demaskowac -A - to moje propozycje ale mam wiele teorii ale muszę przyznac ze najwiecej watpliwosci mam co do sary myslalam ze moze ona miala udawac alison zanim -A zdecydowalo sie na Mone mysle ze moze Sara moze miec cos wsoplnego z Charlsem moze np byla wczesniej jego dziewczyna itp. w dodatku najbardziej ciekawi mnie tez co salo sie dziewczyna w zwiazku z "niespodziankami" i dla mnie jeszcze mega smiesznym momentem bylo kiedy policja byla u Ali w domu i Jason wszedl garazem i przestraszyl sie broni wycelowanej w niego ( swietna reakcja) hahaha juz nie moge doczekac sie kolejnego odcinka a tym czasem ide ogladac jeszcze raz wczorajszy prosze dodawajcie teraz jak najwiecej postow wlasnie z teoriami bo takie najlepiej trzymaja mnie do nastepnego odcinka dziekuje wam ze tego bloga<3 do nastepnego postu ppa <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniemjednym a moze byc Andrew (to pierwsze co przyszlo mi na mysl) jednak mysle ze to byloby zbyd przewidywalne moze byc tak ze Anrew chce im pomoc i demaskowac -A - to moje propozycje ale mam wiele teorii ale muszę przyznac ze najwiecej watpliwosci mam co do sary myslalam ze moze ona miala udawac alison zanim -A zdecydowalo sie na Mone mysle ze moze Sara moze miec cos wsoplnego z Charlsem moze np byla wczesniej jego dziewczyna itp. w dodatku najbardziej ciekawi mnie tez co salo sie dziewczyna w zwiazku z "niespodziankami" i dla mnie jeszcze mega smiesznym momentem bylo kiedy policja byla u Ali w domu i Jason wszedl garazem i przestraszyl sie broni wycelowanej w niego ( swietna reakcja) hahaha juz nie moge doczekac sie kolejnego odcinka a tym czasem ide ogladac jeszcze raz wczorajszy prosze dodawajcie teraz jak najwiecej postow wlasnie z teoriami bo takie najlepiej trzymaja mnie do nastepnego odcinka dziekuje wam ze tego bloga<3 do nastepnego postu ppa <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcialam jeszcze dodac ze odcinek w pelni spelnil moje oczekiwania a tak naprawde podniusl popszeczke calemu serialowi jest genialny kochamm<3

      Usuń
  8. Gdzie mozna zobaczyc ten odcinek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://pll-poland.blogspot.com/2015/06/6x01-napisy-pl.html

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...