Oceny stylizacji z 5x03


Hej:) Zapraszam Was na kolejny post z serii Oceny stylizacji! Dziś zajmiemy się odcinkiem 5x03. ;)


ZAPRASZAM DO ROZWINIĘCIA!



1) ALISON

Muszę przyznać, że stylizacja Ali mi się podoba. Blondynka ma na sobie zwykłe jeansy i czarną bluzkę. Na wierzch zarzuciła świetną kurteczkę w kolorze ciemnej zieleni. Wydaję mi się, że gdyby nie ona, byłoby dość nudno. Na całe szczęście Alison ma ją na sobie i całość wypada naprawdę bardzo ładnie.
Jestem na TAK.



Po raz kolejny nie mam się do czego przyczepić. Ali wygląda w tej stylizacji bardzo ładnie. Bluzka jest dość zwyczajna, jednak podoba mi się. Kurteczka natomiast jest świetna! Przyznam, że chętnie ukradłabym ją z szafy Alison. ;)
Jestem na TAK.



2) ARIA

Nie jestem fanką stylizacji, w którym miesza się ze sobą kilka wzorów, jednak ten strój nawet mi się podoba. Obie rzeczy są śliczne, ale chętnie obejrzałabym je oddzielnie. Marynarka jest naprawdę ładna, a sukienka prześliczna. Mimo wszystko elementy stylizacji tworzą ze sobą lekko wybuchową mieszankę, która nie do końca do mnie trafia.
Pozostanę NEUTRALNA.



W tym przypadku sytuacja jest zupełnie inna. Aria ubrała się prosto, ale bardzo ciekawie. Bluzka jest ładna, a czarne rurki zawsze pozostaną na topie. Do tego prześliczna kurteczka, w której się zakochałam!
Jestem na TAK.



3) EMILY

Emily z natury ubiera się dość prosto i raczej nie wyróżnia się z tłumu. Podobnie jest w tym przypadku. Szatynka ma na sobie zwykłą, białą bluzkę, czarne spodnie i kamizelkę, która jako jedyna przykuła moją uwagę. Jej krój jest naprawdę ciekawy i fajnie komponuje się z resztą ubrań.
Jestem na TAK.



Po raz kolejny widzimy stylizację, która na pierwszy rzut oka niczym nie zaskakuje. Po przyjrzeniu się bliżej zauważamy jednak, że top Emily ozdobiony jest masą dziur, które nadają mu nieco drapieżności. W połączeniu z czarnymi spodniami tworzy naprawdę ciekawy outfit. Na koniec muszę też wspomnieć o długim naszyjniku, który dodaje uroku całej stylizacji!
Jestem na TAK.



4) HANNA

Jestem zachwycona strojem Hanny! Sukienka, którą wybrała, jest po prostu śliczna i przyznam, że chętnie sama bym ją włożyła. Do tego kolor, który idealnie trafia w mój gust. Ciekawym dodatkiem do stylizacji jest wisior, który całkiem fajnie współgra z całością.
Zdecydowanie jestem na TAK.



Ten strój również bardzo mi się podoba! Sweterek jest śliczny i do tego w świetnym kolorze. Marynarka jest naprawdę ładna i w ciekawy sposób komponuje się z resztą stylizacji. Muszę wspomnieć też o makijażu, który jest po prostu strzałem w dziesiątkę! Uwielbiam go!
Jestem na TAK.



5) SPENCER

Pewnie niektórzy z Was wiedzą, że Spencer to osoba, której styl cenię sobie najbardziej. W tym przypadku jest jednak zdecydowanie inaczej. Stylizacja Spenc jest okropna, delikatnie mówiąc. Kłamczucha ma na sobie dziwną, czerwono-białą bluzkę wpadającą w lekko marynarskie klimaty, brązową spódnicę, która przegrywa samą długością i beżowe buty za kostkę. Nie chcę wspominać już nawet o pasku, który robi z tułowiem Spencer coś strasznego. Przepraszam bardzo, ale ona jest nastolatką, czy może dawno przekroczyła już 40?
Zdecydowanie jestem na NIE.



W tym przypadku jest o niebo lepiej. Ta stylizacja ukazuje ten styl Spencer, który uwielbiam. Dziewczyna ma na sobie czarny sweterek z ciekawym nadrukiem, białą koszulę we wzorki z wystawionym kołnierzem i proste jeansy. Całość prezentuje się naprawdę ładnie. Muszę Wam zdradzić, że sama często ubieram się w podobny sposób. ;)
Jestem na TAK.



6) Kłamczuchy

Mam zdjęcie, na którym dziewczyny są razem, więc wszystkie stylizacje z pogrzebu ocenię pod nim. ;)


HANNA - Na pierwszy rzut oka strój wygląda ok. Po przyjrzeniu się bliżej wydaję mi się jednak, że w pewnym stopniu pogrubia on Hannę. Może to kwestia zdjęcia, a może rzeczywiście tak jest, nie wiem. Odniosłam jednak takie wrażenie i według mnie nie wygląda to do końca dobrze.
Pozostanę NEUTRALNA.


ALISON - Bardzo podoba mi się stylizacja Alison! Jestem fanką sukienek z rękawem 3/4 i cieszy mnie to, że któraś z dziewczyn właśnie taką założyła. Góra stroju jest bardzo ciekawa, ale nie przesadzona. Delikatne loki ładnie komponują się z całością.
Jestem na TAK.


ARIA - Nie mam się tu do czego przyczepić. Stylizacja Arii jest bardzo prosta, a ona sama wygląda w niej uroczo. Do tego wspomnę jeszcze o makijażu, który wyjątkowo mi się spodobał.
Jestem na TAK.


SPENCER - Po raz kolejny odnoszę wrażenie, że styliści na siłę chcąc dodać Spencer co najmniej 10 lat. Czy zamiast tej długiej, obcisłej, pańciowatej sukienki nie mogli postawić na coś bardziej dziewczęcego? Zostawię już nawet w spokoju długość, bo Alison ma podobną, ale mimo wszystko jest między nimi kolosalna różnica. Nie chcę już nawet wymieniać makijażu, przez który Spencer wygląda jeszcze starzej. Stylizacja sama w sobie może i nie jest zła, ale nie jest to strój dla dziewczyny w wieku Spenc.
Pozostanę NEUTRALNA.


EMILY - Jestem zachwycona strojem Emily! Uwielbiam tej czarny komplet. Bardzo podoba mi się zestawienie bluzki ze srebrnym kołnierzykiem i krótkich szortów. Nie jestem pewna, czy jest to odpowiedni strój na pogrzeb, jednak nie oceniam tego, czy stylizacja jest dopasowana do danej okazji.
Jestem na TAK.



Podsumowując:

TAK -  11/15
NEUTRALNE -  3/15
NIE -  1/15


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Co Wy sądzicie o każdej stylizacji? Zgadzacie się ze mną, czy macie inne zdanie?

Piszcie! :)

Udostępnij:

1 komentarze

  1. W większości ocen zgadzam się. Na początku serialu najbardziej nie lubiłam stylu Emily, jednak od jakiegoś 4 sezonu, jest coraz lepiej. Za to Spencer czasem wygląda tragicznie, tak jakby scenarzyści ubierali ją w ubrania wybrane na chybi) trafił

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...