Nieskładne myśli czyli moje przemyślenia

Hejka, mam dla was dziś kilka moich przemyśleń w związku z tym, że już jutro 3 odcinek. Czy wy tak samo jak ja nie możecie się doczekać?




A więc pierwszą moją teorią jest to że "prawdziwy" Charles DiLaurentis to brat Jasona ale.... już nie żyje. Wiem, że wiele z was myślało, że to Charles zaatakował Alison kiedy zaginęła, ja nie wiem kto to mógł być jednak myślę, że Charles nie żyje a -A podszywa się pod niego by zmylić Kłamczuchy i policję. Uważam, że wszystkie rzeczy zgromadzone w  "pokoju wspomnień" w Dollhouse były specjalnie, abyśmy dali się wkręcić. Myślę też, że scenarzyści robiąc promo do 06x03 chcieli narobić nam nadziei więc pokazali, że Jason powie kim jest Charles i kolejnie okaże się, że on nie żyje.

Kolejna teoria jest powiązana właśnie z tym, że prawdziwy Charles nie żyje a mianowicie skoro - A wie, że kiedykolwiek był ktoś taki jak Charlie to musiało się gdzieś tego dowiedzieć... Jak myślicie skąd to wiedziało?

Kolejna myśl jest nie możliwa aczkolwiek stwierdziłam, że się nią z wami podzielę. Chodzi o to że mimo iż lubię Jasona to chciałabym żeby to on był -A. Jak wiemy Marlene napisała, że kiedy dowiemy się kto jest - A będziemy mu współczuć i że jego powodem będzie miłość a moim zdaniem powodem Jasona mogła być jego relacja z rodzicami tzn. jak wiemy jego rodzice woleli Alison i zawsze ją bardziej rozpieszczali, kiedy Ali zaczęła spędzać czas z Kłamczuchami jej rodzice zaczęli też je uwielbiać więc Jason zaczął brać narkotyki. Odrzucenie mogło być jego powodem.

Wszędzie widzę teorie o Cece, okay wszystko się zgadza wszystkie dowody wskazują na nią, moim zdaniem było by to jednak zbyt oczywiste, po drugie Cece nie jest w serialu od początku a po trzecie jaki C miałaby mieć motyw związany z miłością?

Tak naprawdę nikt z nas nie jest w stanie potwierdzić wszystkich wniosków - to prawda Cece może być - A, ale równie dobrze może to być Jenna, Jason, Caleb, Toby, Wren czy Melissa.

Marlene powiedziała że część fanów zgadła kto jest A ale nie wiemy która część bo już dużo teorii przewinęło się przez internet. A wy jak myślicie czy to możliwe by C była A? A kto waszym zdaniem podszywa się pod Charlesa?



Jest też kwestia pomocników i tych którzy działają przeciw A, myślę, że fajnie by było aby przeciwnikami byli wszyscy ci których -A skrzywdziło i ci którzy chcą pomóc Kłamczuchą np. Paige,  Lucas, Jenna itp. Natomias pomocnikiem mógłby być każdy.



Jejku ile tu niedomówień :). To tylko moje teorie, prawdopodobnie się mylę ale no cóż taka natura ludzka :) A wy macie jakieś teorie? Liczę na dyskusję w komentarzach ;) Jutro dodam swoje własne podsumowanie odcinka :)

Napiszcie jaki post chcielibyście u mnie zobaczyć  i napiszcie kto z was czeka (lub budzi się) na 2 nad ranem żeby oglądać a kto czeka na tłumaczenie? Ja będę oglądać jutro po szkole i przed 15;00 postaram się wrzucić podsumowanie :) Wiem, że adminika Nox je wrzuca ale moje będzie wyglądać trochę inaczej. Tak jak pisałam napiszcie mi o waszych własnych podejrzeniach i jak mylicie jak będzie wyglądał "pierwszy" dzień dziewczyn w szkole?

Przepraszam, że to wszystko jest takie nie składne ale no cóż to miały być moje przemyślenia a mojej głowie mniej-więcej tak to wygląda - jest troszkę bardziej pokręcone. W komentarzach wypowiedzcie się też proszę na temat mnie jako adminiki podoba wam się czy nie?


Do następnego :
- A

                                                "You are mine now, bitches. Kisses - A"

Udostępnij:

4 komentarze

  1. A może Cece kochała Allison i ma już motyw miłosny xd A na dziewczynach się mści, bo przez nie nie mogła spędzać z nią całego życia xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Może tak być ale ale to prawda ze C nie jest z nami od poczadku a masz jakies inne teorie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej obejrze po szkole,bo na 8:00 trzeba iść ;-; xd

    OdpowiedzUsuń
  4. a moze przed odcinkiem 6x10 dodasz liste wszystkich podejrzanych o bycie A?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...