Muzyka z 6x03

Hej, hej. Co tam? Oceny wystawione?
U mnie tak, i ZDAƁAM (xd) :D
Za rok czeka mnie klasa maturalna (4 technikum)
A wy po wakacjach do jakiej klasy idziecie?

Na dzisiaj mam dla was jeszcze muzykę z 6x03.

Casey Hurt - Doing Nothing 
Aria siedzi w The Brew kiedy Ezra przynosi jej jedzenie.
Pyta czy jest gotowa wrĂłcić do szkoƂy i mĂłwi, ĆŒe moĆŒe zostać w The Brew.

Claire De Lune - Skipping Stones 
Hanna decyduje jaki kolor wybrać dla swojego pokoju, Aria robi zdjęcia w swoim pokoju, Alison pokazuje  Jasonowi zdjęcie na ktĂłrym jest ich matka, on i Charlie. Spencer bierze tabletkę i zasypia.

Aron Wright ft. Fleurie - Crystallize 
Aria wyszukuje informacji na temat Andrewa, Ezra wchodzi do biura i przyƂapuje ją na tym. 
Aria kwestionuje swoja wiedzę na temat jego i Ezra proponuje swoją pomoc. Hanna rozmawia z Dr. Sullivan o Charlsie.

Która piosenka najbardziej się wam podobaƂa?

***

Oraz przypominam wam o naszym KONKURSIE * klik *
Zachęcamy was do udziaƂu :) 

Udostępnij:

6 komentarze

  1. Zdecydowanie Skipping Stones by Claire De Lune :)) Jest ƛwietna!

    OdpowiedzUsuƄ
  2. Klasa maturalna, wspóƂczuję. :P Ja mam nadzieję, zacząć studia, po raz drugi, zupeƂnie inne :)

    OdpowiedzUsuƄ
  3. Uwielbiam takie posty, sama nigdy nie mogę znaleĆșć piosenek z odcinkĂłw lub robię to z trudem. Dlatego dziękuje.
    Co do szkoƂy, to u mnie wystawieniw ocen do dzisiaj byƂo. ƚrednia taka sobie, ale w przyszƂym roku będzie lepiej (tak myƛlę). Do jakiego technikum chodzisz?

    OdpowiedzUsuƄ
  4. Odpowiedzi
    1. napisy dodamy w ƛrodę a muzykę w czwartek lub w piątek :)

      UsuƄ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...