Luźny piątek #6 - Kto pomaga -A? (Dyskusja)


Hej:) Specjalnie nie przedłużając - zapraszam na 6 post z serii Luźny piątek! ;)


ZAPRASZAM DO ROZWINIĘCIA!



Ostatnio po raz kolejny obejrzałam 6x01 i zauważyłam pewną istotną kwestię.
Bardzo zdziwiło mnie to, że dziewczyny od razu po wejściu do pokoi zaczęły przeraźliwie krzyczeć.



Naprawdę nie wierzę w to, że aż tak przestraszyły się na widok krzesła elektrycznego, czy innych tego typu ''bajerów''. ;) Rozumiem, mogły być zaskoczone, ale żeby od razu tak krzyczeć?

Zresztą powiedzmy sobie - przypięcie się do tego wszystkiego byłoby ostatnim, co Kłamczuchy by zrobiły. ;)


Wydaję mi się, że dziewczyny weszły do pokoi i zobaczyły tam osoby w czarnych bluzach i maskach. To by wyjaśniało to, dlaczego były aż tak przerażone.

___________
Teraz pozostaje pytanie: Kto pomaga -A?
Co jeśli są to ludzie, z którymi Kłamczuchy mają/ miały jakieś głębsze relacje?

Emily - Paige
Hanna - Lucas
Spencer - Wren
Aria - Noel
?

*są to tylko możliwe propozycje, nie mówię, że to koniecznie muszą być te osoby*



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Co o tym myślicie? Kogo/ czego dziewczyny tak bardzo się przestraszyły?
Piszcie! :)



Udostępnij:

4 komentarze

  1. ja myślę że to mogła być tylko taka scena która miała obrazować że coś się im tam działo a nie to że od razu po wejściu weszły i krzyczały - myślę że to odzwierciedlało to że cierpiały tam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie też możliwe, ale same by się przypięły do tego całego urządzenia?

      Usuń
  2. Też mi się tak wydaje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mi się wydaje że ktoś na nie tam czekał :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...