Lucy jak Selena?

Siemaneczko!
Przepraszam, że ostatnio nie dodawałam postów, ale już zabieram się do pracy ;) Niedawno przyszła mi do głowy pewna myśl. Kiedy byłam nieco młodsza lubiłam oglądać ,,Czrodzieje z Waverly Place". Gdy zaczęłam oglądać PLL zauważyłam  lekkie podobieństwo między wyglądem postaci Arii Montgomery, a Alex Russo. Poszperałam trochę w internecie i znalazłam kilka zdjęć na których widać że Lucy jest podobna do Seleny. Myślę, że Marlene mógł zainspirować styl Alex i Aria wygląda w serialu tak, a nie inaczej. Poza serialem Lucy również czasami ma podobne stylizacje do Sel.




 
                                                  



Tutaj macie kilka zdjęć:


                                                                       SUKIENKI






                                                                            WŁOSY


 






















                                                                         PASEMKA






















                                                                         PRZEBRANIE


















                                                          KRÓTKIE SPODENKI I BLUZKA








                                                                             







                                                                         SUKIENKI


























A wy co o tym sądzicie? Dajcie znać w komentarzu :)


Udostępnij:

5 komentarze

  1. Lucy grała przecież w "czarodziejach z waverly place" dziewczynę Justina :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedzialam od dawna ze duzo osob mysli Lucy z Sel itd, ale dopiero teraz sobie usiwadomilam ze niektore stylizacje sa naprawde podobne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co się zaczyna dziać z tym blogiem...

    OdpowiedzUsuń
  4. Fakt Lucy jest trochę podobna do Seleny, ale jej postać miała być inspirowana postacią z książki: różowe pasemka, artystyczny, niecodzienny styl

    OdpowiedzUsuń
  5. To nie Lucy jest podobna do Seleny, a Selena do Lucy...nie wiem dlaczego tak strasznie mnie to denerwuje. Patrzcie wiekowo.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...