Kto powróci w 6x05? + wracam i mówię coś o sobie

Cześć, tutaj Mrs.Hope! Może ktoś tu mnie pamięta? Kiedyś urzędowałam tutaj dosyć często, jednak odeszłam. Teraz powracam na okres wakacyjny z nową serią i wieloma teoriami. Jeśli chodzi o serie, którą rozpoczynam jest to: Postacie w roli -A. 

A teraz przejdźmy do postu! 
Ostatnio przeglądałam Tumblra i pewna osoba wrzuciła na swojego bloga dwa zdjęcia. Widzimy na nich, że zdaniem IMDB aktorka, która zagrała Mirandę w sezonie 4, powraca. Podobno ma zagrać Kritine Hasting w 6x5. Jest jednak jeden problem. Ostatnio strona postanowiła wprowadzić zmianę i od teraz każdy użytkownik może wprowadzać zmiany na stronie. Jednak brnąc w to dalej....


Tytuł odcinka to - Ona nie jest aniołem. Pamiętając, że ABC Family wydało serial pod tytułem - Ravenswood, gdzie właśnie głównym wątkiem były "problemy rodzinne" Mirandy, można powiedzieć, że jeśli aktorka powróci do Rosewood to już jako...duch! W drugim przedsięwzięciu Marlene postać umarła, a więc nie możliwe byłoby by użyła (znaczy może w Ravenswood tak, ale nie w Rosewood).




 A więc może aktorka pojawi się jako: 
- wizja 
- duch 
albo wystąpi w retrospekcji. Jednak mi wciąż coś tu śmierdzi. Postać nie została pokazana w promo, a myślę, że byłaby gdyby w odcinku miała się pojawić. Dodatkowo nazwisko - Hastings kompletnie mi nie leży Za to pomyślałam, że w odcinku 6x04 Caleb nie mógł spać i mówił, że to przez to, że martwi się o Hanne. Może był również inny powód? Może jego złe sny związane z zmarłą przyjaciółką powróciły? Postanowiłam, jednak o tym napisać by spytać się o wasze zdanie.  Jak myślicie informacja jest prawdziwa, czy to kolejny żart użytkowników strony?


+
O mnie 
- Mam na imię Sandra
- Od 1 odcinka jestem wielką fanką Ezrii
- Moją ulubioną kłamczuchą jest Aria, a ulubioną postacią męską Ezra
- Moimi ulubionymi odcinkami są: 3x13, finał 4 sezonu, 5x01 i 5x5
- Nie wiem jak to mi wychodzi, ale uwielbiam pisać opowiadania, jednak większość z nich jest tylko dla mnie.

Mam nadzieje, że miło będzie wam czytać moje posty.




Ps. Jeśli ktoś chciałby przeczytać moje starsze posty wystarczy kliknąć w etykietkę pod postem:  Mrs.Hope

Udostępnij:

2 komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...