Kącik porAd #1 - 6x04


Hej:) Wreszcie przyszedł czas na pierwszy post z serii Kącik porAd! Jak pewnie widzicie - nazwa jest dość specyficzna, ale moim zdaniem nawet zabawna. ;) Napiszcie mi co sądzicie o tym tytule, bo jeśli Wam się nie podoba, to spróbujemy coś na to zaradzić! :)


ZAPRASZAM DO ROZWINIĘCIA!


*pamiętacie, że wypowiadam się jako Charles, bo to on ciągle jest przedstawiany jako ten główny ''A''*


ALISON

Alison Dilaurentis. Dziewczyna, która powróciła z martwych i teraz chce udowodnić wszystkim dookoła jak nieskazitelna i nieszkodliwa jest. Naprawdę jej wierzycie? Przybrała maskę biednej, skrzywdzonej siostrzyczki, która nagle zaczęła się o mnie martwić. Śmieszne. Gdzie była przez te wszystkie lata?
Dam Ci małą radę, Alison. Nie lubię jak ktoś mnie wystawia, więc w najbliższym raczej nie wybieraj się nigdzie sama. W końcu nie chcemy żeby coś Ci się stało.



ARIA

Aria, która przez cały czas starała się udawać, że w ogóle nie ruszyło jej to, co sprawiłem jej w Dollhousie. Musiałem trochę odświeżyć jej pamięć. Prawda, że bywam przekonujący? Do tego stara sztuczka z podłożeniem czegoś pod drzwi. Chyba nie naruszyłem zbyt jej kruchej psychiki? No, ale wróćmy do tematu. Nie sądzicie, że zdjęcia Arii są bardzo ciekawe? Zgadnijcie, które podoba mi się najbardziej.
''Nie jestem twoją lalką!'' - Założymy się?



EMILY

Nasza kochana, niewinna Emily, której życzliwość przewyższa ją samą. Czy to nie wspaniałe, że przyjęła do siebie do domu całkiem obcą osobę, która w dodatku spędziła ze mną kilka cudownych lat? Chyba nie byłem zbyt dosadny, bo najwyraźniej wydarzenia z przeszłości niczego ją nie nauczyły. Chyba nie muszę przypominać historii z twoim bliskim przyjacielem, który teraz gnije sobie gdzieś pod ziemią? Zgodzisz się ze mną, Emily?
Rada na przyszłość - chodzenie na basen w środku nocy nie jest najlepszym pomysłem i chyba pozwolę Ci się o tym przekonać.



HANNA


Czy powinienem ukarać Hanne za to, że chciała odkopać mój grób? Jak myślicie - co by tam było? Mimo wszystko chyba na razie dam jej spokój, w końcu i tak ma pełno problemów ze swoim chłopakiem. A właściwie może to jest już jej były? Ale i tak się z tobą zgadzam, Hanna. Caleb trzyma Cię jak w bunkrze, a to przecież moja działka, prawda?


Chciałem jeszcze zwrócić uwagę na to, jak pocieszałaś Spencer. Masz doskonałą rację, lubię grać z Wami w gry. W naprawdę dużo różnych, ciekawych gier. Chyba wiesz co mam na myśli.




SPENCER

Czy nasza Spencer nie jest słodka? Tak desperacko i za wszelką cenę stara się zdobyć leki, które dadzą jej ukojenie. To urocze. Ta dziewczyna myśli, że jest coś, co mnie zagłuszy. Pewnie zastanawiacie się też, do czego zmusiłem naszą kochaną Kłamczuchę. Tyle krwi, to takie straszne! Już niedługo poznacie odpowiedź i zapewniam Was, że będziecie zachwyceni!
Na koniec jeszcze krótka rada dla Spencer - kup duży zapas ziółek od nowej koleżanki. Mam wrażenie, że Ci się przydadzą!


- A

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Co sądzicie o nowej serii? Naprawdę nie mogę doczekać się waszej opinii! :)
Jeśli macie jakieś sugestie - piszcie! Może uda nam się jakoś ulepszyć tą serię? ;)
Nie zapomnijcie też o wpisach dotyczących nazwy!


Udostępnij:

13 komentarze

  1. A co z Hanną? ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ło jezu usunęła mi się przez przypadek! Dziękuję za zwrócenia uwagi i już poprawiam!

      Usuń
  2. Świetny post, czy niektóre rzeczu są powiązane z 6x04, bo nie do końca wiem o co chodzi. Muszę w końcu oglądnąć najnowszy odcinek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :)

      Tak! ;) Właśnie w dużej mierze tak jest, bo posty z tej serii będą pojawiać się po każdym nowym odcinku. :)

      Obejrzyj, obejrzyj, bo był bardzo ciekawy! ;)

      Usuń
  3. "Czy powinienem podziękować Hannie za to, że nie pozwoliła odkopać mojego grobu? " przeciez Hanna chciala odkopac ten grob, to Jason nie pozwolil

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawione i dzięki za zwrócenie uwagi! :)

      Usuń
  4. Super post <3
    Nie myślałam, że wyjdzie tak fajnie. ;)
    Już nie mogę doczekać się następnego po 5 odcinku ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszamy na http://fifth-harmony.blog.pl/ nowo otwartego bloga poświęconego zespołowi Fifth Harmony, który zasłynął dzięki X Factorowi. Co powiesz na wymianę aff?

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post ���� czekam na nastepny ��
    -N

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i nazwa tez extra ! Nie zmieniaj jej ��
      -N

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo! :D

      Usuń
  7. Mi tez sie bardzo podoba :D cos takiego innego,swiezego! :-) gratuacje.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...