9 zakończeń

Hej Pll-maniacy!

Nie było mnie tu bardzo długo i ogromnie Was za to przepraszam. Miałam dużo konkursów i występów, praktycznie nie miałam czasu na coś poza tym.
Sezon się kończy, więc będę tutaj częściej.
Dzisiaj mam dla was notkę o zakończeniach naszego serialu. Ciekawie byłoby pomyśleć nad różnymi zakończeniami, trochę ruszyć głową. Każdy może mieć inne typy, ja chciałabym czegoś bardzo dziwnego, wręcz przerażającego. Potrzebujemy czegoś, co nami poruszy.

Zapraszam do czytania dalej! :-)


1.Alison jest w Radley i wszystko to jest jej wyobraźnią. Nie ma kogoś takiego, jak Kłamczuchy, a Ali przyjmuje leki, ponieważ miewa dziwne wizje ze swoimi wymyślonymi przyjaciółkami w roli głównej.

2.Pozostając wierna sobie, Aria jest A i ma rozdwojenie jaźni. Banalne, oklepane. Wiem. Moim zdaniem takie zakończenie byłoby świetne. Czy nie zdziwilibyście się, kiedy tak by się okazało? Mimo, że dużo ludzi tak mówi, to ja byłabym zaskoczona. Złamałoby mi to serce, jako wielkiej miłośniczce Arii, ale chyba o to chodzi. Najlepiej, gdyby nam to pokazali w taki sposób, że nawet byśmy się tego nie spodziewali.


3.Jedna z kłamczuch to A. Korzystając z teorii połączonej z filmem „Krzyk”, sprawca mógłby być na tyle zdesperowany, żeby sam siebie niszczyć. Wszystko po to, żeby nie było żadnych poszlak. Nie dowiadujemy się tożamości A i wszystko niespodziewanie się kończy. Przesuwamy się w czasie. Po latach dostajemy dziwny znak, który nas naprowadza na prawdę, która była przed naszymi oczami.


4. Czas na nieudane zakończenie. Byłabym zdziwiona, jeżeli twórcy postawiliby na koniec, w którym Spencer budzi się i okazuje się, że wszystko było snem. Jesteśmy w czasie, kiedy Ali jest królową szkoły, a Kłamczuchy ślepo za nią podążają. Wszystko jest ok, po czym w ostatniej scenie Spencer dostaje sms „To jeszcze nie koniec. –A”.


5.Co myślicie o zakończeniach z wykorzystaniem Sci-fi? Szczerze mówiąc, sama nie wiem, czy bym się cieszyła.
Po jakiejś emocjonującej scenie, w której prawie widzimy twarz A kłamczuchy niespodziewanie budzą się w Radley. Każda z nich wie o A, mają takie same wspomnienia. Okazuje się jednak, że poznały się w ośrodku i każda z nich ma chorobę psychiczną.
W ostatniej scenie jednak widzimy, jak przyjaciółki znajdują kartkę. Na jej odwrocie widnieją słowa „Miłego życia, psycholki. Buziaczki – A”


6.Dowiadujemy się tożsamości A, dziewczyny wiodą normalne życie. W ostatniej scenie Alison ma wypadek i umiera. Nie wiem, jak Wam to wytłumaczyć, ale mogłoby się okazać, że to nie jest zwykły wypadek. Coś, jakiś symbol przewinąłby się dając nam wrażenie, że nie wszystko się skończyło, a Alison nie zginęła losowo…


7.Kontynuując motyw śmierci.  Moglibyśmy się dowiedzieć tożsamości A, podczas walki. Nie widzimy wszystkiego, jest cięcie. Przeskok 5 lat. Widzimy grupkę Kłamczuch z chłopakami. Stoją nad grobem.
Grobem Ezry, który okazał się być A.


8.Co powiedzielibyście na zakończenie jak z filmów dla młodzieży? Mam dla was numer ósmy – cały koszmar się kończy. Przesuwamy się 6 lat do przodu. Każda z dziewczyn jest w świetnych związkach, niektóre z nich nawet mają mężów.  Ostatnia scena to spotkanie wszystkich Kłamczuch z okazji powrotu Arii z 5 letnich studiów w Europie. Wszystko dzieje się w stodole Spencer. Wspomnienia wracają i Ali kończy cały serial słowami „Na zawsze razem”.



9.Okazuje się, że całą historię opowiada stara Aria. Siedzi ze swoją dorosłą już wnuczką wspominając młodzieńcze czasy.
Nagle przychodzą Hanna, Spencer i Emily. Zaczynają wspominać i z rozmowy wynika, że Alison już umarła śmiercią naturalną. Ostatnia scena pokazuje nam, że ich przyjaźń jest trwała.



Jestem ciekawa, jak to będzie w prawdziwym zakończeniu, mimo iż będzie to trudne. Wolę nie myśleć, kiedy nie będzie już czekania na wtorek.
Na razie zajmijmy się kluczowym pytaniem. Mamy do odkrycia tożsamość Big A!

Ps. Jakie zakończenie chcielibyście zobaczyć?

xoxo

Udostępnij:

6 komentarze

  1. 4 i 9 moje ulubione :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Dreszczyk przeszedł mnie przy 7 ale to by była już przesada z Ezrą :D
    Najlepsze dla mnie była 6 *_* Takie zakończenie by mi odpowiadało :) takie tajemnicze... Kto zabił Ali? Ktoś znowu przejął gre? Ale tego się nie dowiemy :3
    Jeszcze 4 okejka ;)
    Ogólnie super pomysł na post! Naprawdę gratki za wszystkie zakończenia, a w szczególności za pomysłowość ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. 1.Ja widzę ostatnią scenę tak: zupełnie obca osoba pisze "the end" na pustej stronie i zamyka jakiś zeszyt/notatnik. Potem idzie do wydawnictwa i sprzedaje książkę, która po jakimś czasie okazuje się światowym bestsellerem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, świetny pomysł! Podobałoby mi się takie zakończenie.:-)

      Usuń
  4. Sądzę , że tylko teoria z Arią może być możliwa. Sara Shepard nie zrobiłaby takich zakończeń, ale mam inne wynikające z jednego faktu. W podsumowaniu w 2 części książki A opisuje wszystko. Mówi tam takie zdanie: ,, Nie powiem wam kim jestem, ponieważ przez nasze kłamczuchy mam ręce pełne roboty, ale w nagrodę za waszą cierpliwość pomogę wam w tym, CHOĆ PODPISUJĘ SIĘ JEDNYM A MAM ICH WIĘCEJ W IMIENIU". Po ostatnim odcinku ( 06x05 ) A to dziewczyna mam tylko 4 propozycje:
    -Aria
    -Hanna
    -Maya
    -Sara
    Pomogłam? :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...