TOP 10 najstraszniejszych momentów z 5 sezonu!


Hej:) Zapraszam na już 5 i ostatni post z serii TOP 10 najstraszniejszych momentów!


ZAPRASZAM DO ROZWINIĘCIA!


10
5x17
Spencer i Aria zostałyby zamrożone, gdyby nie zjawiła się nasza jakże bohaterska Em i ich nie uratowała. ;)
Miejsce 10!



9
5x14
Scena z Arią i -A przestraszyła pewnie nie jednego. ;)
Zasłużone miejsce 9?



8
5x08
Emily i Spencer i ich nieprzyjemna przygoda w stajni.
Przyznać się - kto boi się koni? ;)



7
5x09
Pamiętacie scenę ze Spencer i Noelem w 5x09?
Miejsce 7!



6
5x08
Pamiętacie kto odwiedził Alison i panią Marin w jej domu?
Ta przygoda ląduje na miejscu 6!



5
5x06
Wybuch domu Toby'ego zdecydowanie był czymś niespodziewanym i mogę się założyć, że nie jednego poderwał z miejsca. ;)
Miejsce 5!



4
5x06
Kto pamięta scenę, z której Ali ledwo co uszła z życiem?
Do podium jednak trochę zabrakło, więc zasłużone miejsce 4! :)



3
5x25 (cały odcinek)
Wielu zawiodło się tym odcinkiem. Według mnie był on na tyle straszny, że spokojnie może wylądować na najniższym stopniu podium! :)



2
5x24
Scena z Calebem, Ezrą i Mike'm w komplecie.
Zasłużone miejsce 2?



1
5x13 (cały odcinek)
Co do 1 miejsca nie miałam żadnych wątpliwości. Świąteczny odcinek zdecydowanie był tym strasznym i spokojnie zasługuje na wygraną mojego rankingu. ;)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Muszę Wam powiedzieć, że w 5 sezonie było naprawdę sporo strasznych momentów i długo myślałam, które wybrać. ;)
Jak Wy oceniacie? Które sceny były najstraszniejsze?


Tak, tak. TOP 10 najstraszniejszych momentów dobiegło końca. Od dodania 1 postu z tej serii minął dokładnie miesiąc i 6 dni! Jestem dumna z tego, że mimo wszystko miło przyjęliście tą serię i zawsze znalazł się jakiś komentarz. :) Mam nadzieję, że kolejna kategoria będzie przez Was jeszcze chętniej komentowana! ;)


I na koniec pytanie - jakie momenty teraz chcecie? To wy decydujecie! Najzabawniejsze, najbardziej wzruszające, a może jeszcze coś innego?
Piszcie swoje propozycje, a ja wybiorę te najciekawsze! :)


Udostępnij:

3 komentarze

  1. Anonimowy18 maja, 2015

    może teraz wzruszające potem śmieszne i romantyczne?

    OdpowiedzUsuń
  2. pomysł osoby na górze zdecydowanie jest świetny ! *0*
    Co do sezonu 5 był on chyba najstraszniejszym i najciekawszym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie chyba najstraszniejszy moment to ten kiedy z ziemi wystaje ręka Jessici, szczekający pies i przerażenie dziewczyn

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...