Sneak Peeki z 6x01!

Dziennikarka: 4 nastoletnie dziewczyny, które były uprowadzone prawie miesiąc temu wciąż są zaginione. Dzisiaj ich przyjaciółka Alison DiLaurentis, która była uznana winną morderstwa została ostatnio zwolniona (z wiezienia) po raz pierwszy wystąpi publicznie. Policja przypomina widzą by zgłaszać jakiekolwiek informacje na temat miejsca pobytu Andrewa Campbella. Gwiazda sportu i wzorowy uczeń pozostaje głównym podejrzanym porwania. Zakłada się, że jest niebezpieczny.

Alison:  Miesiąc temu moje przyjaciółki były porwane przez anonimowego tchórza. Tego samego potwora, który zaatakował Monę Vanderwall i wrobił nas w jej morderstwo. Teraz wiemy, że Mona żyje ale dalej jest w wielkim niebezpieczeństwie tak jak moje przyjaciółki. Jestem wdzięczna, że jestem w domu z rodzina. Ale zrobiłabym wszystko by zobaczyć moje przyjaciółki znowu. Moje przyjaciółki zawsze były moją skałą, bez nich jestem zagubiona w lesie. Całkowicie samotna


Hanna: Jak długo człowiek może żyć bez jedzenia?
Mona: 3 tygodnie
Spencer: Z wodą to inna historia, ludzie mogą przeżyć bez niej tygodnie (?)
Mona: Wiesz, że umierasz kiedy nie jesteś już głodny lub spragniony. Znaczy to, ze twoje narządu (organy) przestają działać.
Aria: (...)  Jestem tak spragniona, że rozważam wypicie mojego moczu. 
Hanna: Mogłabym teraz ssać kostki lodu z moczu 
Emily: Mogłabym zlizać pot z męskich slipek
Hanna: Okej Emily, wygrałaś

(okej uzupełniłam Hannę i Emily z tego co podaliście w komentarzach, Emily nie dokońca bo nie wiedziałam jak przetłumaczyć - jeśli wiecie jak przetłumaczyć kwestie Emily i macie kwestie co Spencer dokładnie mówi to napiszcie :) )
Wiem, że pewnie nie jest idealne tłumaczenie w pierwszym ale proszę doceńcie bo jednak były to długie teksty. :)
A co do drugiego sneak peeka to trudno było mi zrozumieć co mówią dziewczyny wiec jeśli wiecie (choćby nawet po angielsku napiszcie to uzupełnię)

A tak właściwie to co sądzicie? Dziewczyn nie ma przez miesiąc! Wow. Jestem pod wrażeniem, ze tyle wytrzymały. Ciekawi mnie jak się wydostaną w końcu....Mam nadzieje, że Andrew zniknie w końcu na zawsze xd :D

Udostępnij:

3 komentarze

  1. Anonimowy26 maja, 2015

    Ostatnie dialogi między Hanna a Em są chyba takie (wzięłam je z jednego konta o PLL na tt)
    Hanna: I could totally suck on a pee ice cube right now
    Emily: I’d lick sweat off a jock strap
    Hanna: Okay Emily, you win.
    Mam nadzieję, że coś pomogło to, jednak nie wiem czy na pewno jest dobrze, mimo że konto jest dobre : )

    Buttahbenzo (google+)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy27 maja, 2015

    A Emily nie mówiła, że ona rozważa Lizanie Potu?

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy27 maja, 2015

    Z Tego co ja słyszę to Emily mówiła, że Lizanie potu z męskich slipek

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...