Ile oni mają lat? #3

W związku z tym że zawiesiłam serię ,,Jakie pytania stawia przed nami sezon 5?'' wprowadzam nową : ,, Związki/przyjaźnie w PLL''. Pomysł ten dostałam od jednej z czytelniczek. W postach z tej serii będę opisywać jak można się domyślić z tytułu związki i przyjaźnie z PLL. Będzie tam wspomniane między innymi gdzie się poznali, co sprawiło że się zaprzyjaźnili, czy się rozstrali ( i czy po rozstaniu do siebie wrócili ), wspólne zainteresowania, na ile procent do siebie pasują, na ile procent my jako widzowie serialu lubimy ten związek/przyjaźń. Dwie ostatnie kategorie będą wyciągane ze średniej, którą wspólnie ustalimy (tzn. po prostu piszcie w komentarzu na ile procent według was pasuje do siebie ta para/przyjaźń i na ile ją lubicie ). Pod tym postem czekam na komentarze o Haleb ( Hanna + Caleb ).
Drugą wiadomością jest to że będę kontynuować serię zapoczątkowaną przez Ann, czyli jak widać w tytule ,, Ile oni mają lat?''.
To chyba tyle, więc przechodzimy do dzisiejszego postu.
Tak na marginesie pozwoliłam sobie zrobić nową grafikę tytułową dla tej serii ( jak i dla reszty moich serii XD ).

Dziś w programie Lucy Hale i Troian Bellsiaro.


Lucy Hale urodziła się w  1989 roku co znaczy, że ma 25 lat, lecz to się zmieni już niedługo, ponieważ z tego co wiem Lucy ma urodziny w czerwcu. Aria w serialu ma 18 lat, więc jest to 7 lat różnicy. 


Troian natomiast jest z 1985 roku więc ma 29 lat ( w październiku kończy 30 ). Serialowa Spencer ma lat 18. 11 lat różnicy to całkiem sporo. W pierwszym odcinku sezonu 1 Troian wyglądała naprawdę ( nie potrafię znaleźć odpowiedniejszego słowa ) staro.
Dla przypomnienia : 


Udostępnij:

9 komentarze

  1. Anonimowy27 maja, 2015

    A może by tak stworzyć serię ,,niedokończone wątki i pytania na które nie znamy odpowiedzi"? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam już podobną propozycje. Mogę zrobić taki post ale będą to tylko ogólne pytania ( np. Kim jest Charles)

      Usuń
  2. Anonimowy27 maja, 2015

    Troian wyglada mega mlodo! Haleb pasuje do.siebie na 100%

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak
      Wcale nie spodziewałem się że jest ona blisko 30 lat. Nie wiem czy naturalnie tak wygląda czy ma wybitnie uzdolnioną stylistykę ale nie widać jej prawdziwego wieku.

      Usuń
  3. Anonimowy27 maja, 2015

    Jak ogl pierwszy odc pll myślałam że spencer jest czyjąś mamą. Nie znałam wtedy aktorów..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście trochę tak wyglądała. Ja od razu wiedziałam że Spencer jest tym kim jest ( wydaje mi się że rozmawiały z Hanną o szkole) ale też mi średnio pasowała na uczennice..

      Usuń
  4. Anonimowy27 maja, 2015

    Haleb - 60 %

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy27 maja, 2015

    Kiedy pierwszy raz obejrzałam PLL, około półtora miesiąca temu, nie spodziewałam się, że aktorzy mają po tyle lat, bo w większość scen nie wyglądają na tyle, ale po przeszukania informacji o nich zdziwiłam się. : ) Seria bardzo ciekawa i czekam na dalszą część, a co do Haleb, jak dla mnie pasują na 100% i powinni przez cały 6 sezon być razem. <3

    Buttahbenzo (google+)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...