Oceny stylizacji Kłamczuch 1x05


Hej :) Na dzisiaj tradycyjnie mam dla Was już 5 post z serii Oceny stylizacji.


ZAPRASZAM DO ROZWINIĘCIA! :)


Wszystko byłoby ok, gdyby nie ta biała bluzka. Nie podoba mi się ona kompletnie i uważam, że psuje całą stylizację.
Pozostanę NEUTRALNA.



Hanna wygląda bardzo fajnie. Sukienka jest ładna i idealnie do niej pasuje.
Jestem na TAK.



Strój Spencer mi się podoba. Brunetka wygląda ciekawie i ładnie. :)
Jestem na TAK.


{*}
Nie oceniam tych outfitów jako oddzielnych stylizacji, ale stwierdziłam, że warto o nich wspomnieć. Obie dziewczyny na poprzednie stroje zarzuciły kurtki i wyglądają ładnie. ;)



Emily wygląda uroczo. Wszystko jest na swoim miejscu, a fioletowy to zdecydowanie jej kolor!
Jestem na TAK.


{*}
Sytuacja taka jak wyżej. Emily zdjęła sweterek i również wygląda ładnie. :)



W 1x05 widzieliśmy aż 3 sportowe stroje Spencer. Postanowiłam ocenić je razem.
1) Całość bardzo mi się podoba. Jestem na TAK.
2) Ten outfit jakoś do mnie nie przemawia. Chyba pozostanę NEUTRALNA.
3) Stylizacja jest ładna. Jestem na TAK.



Strój blondynki jest bardzo ładny. Muszę przyznać, że takie luźne stylizacje też pasują do Hanny. ;)
Jestem na TAK.



Bardzo podoba mi się ten strój! Jest dość swobodny, jednak bardzo ładny.
Zdecydowanie jestem na TAK.



Spencer wygląda ślicznie! Bluzka jest bardzo ładna, a jeansy fajnie pasują do całości. :)
Oczywiście, że jestem na TAK.



Sama nie wiem dlaczego, ale jakoś nie podoba mi się ten strój. Może gdyby spodnie były czarne?
W każdym razie pozostanę NEUTRALNA.





Outfit Arii jest bardzo ładny. Sukienka ma fajny kolor i bardzo pasuje do brunetki.
Jestem na TAK.


Podsumowanie: 
Pozytywne 9/12
Neutralne 3/12
Negatywne 0/12


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Co sądzicie o strojach? U mnie wyjątkowo nie ma nic negatywnego! ;)


Jak widzicie - oceny stylizacji wracają! ;) Mam nadzieję, że się cieszycie i będziecie chętnie komentować! :)

Udostępnij:

3 komentarze

  1. Anonimowy19 maja, 2015

    Spencer na tym treningu z tenisa mi się nie podoba za bardzo tak samo jak Emily w bluzce w kwiaty(?)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy19 maja, 2015

    ostatni strój Hanny mi się nie podoba a co do reszty to zgadzam się z tobą w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy20 maja, 2015

    Wszystkie stroje Hanny z tego odcinka były świetne :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...