Oceny stylizacji Kłamczuch 1x04


Hej :) Zgodnie z planem dodaję dziś czwarty post z serii ''Oceny stylizacji''. ;)


ZAPRASZAM DO ROZWINIĘCIA!


Spencer: Nie jestem zbyt przekonana do tej stylizacji. Spodenki są ok, jednak bluzka mi się nie podoba.
Pozostanę NEUTRALNA.

Hanna: Góra stroju kompletnie do mnie nie przemiawia. Całość nie wygląda jednak aż tak źle, więc pozostanę NEUTRALNA.

Emily: Stylizacja mi się podoba. Bluzka jest ładna, a jeansowe spodenki pasują praktycznie do wszystkiego, :)
Jestem na TAK.

Aria: Nie jestem fanką panterki, jednak w tym outficie nie wygląda to aż tak źle. Top ma fajny krój, a leginsy dobrze dopełniają stylizację.
Mimo wszystko jestem na TAK.



Góra stroju jest jeszcze całkiem ok, ale rybaczki kompletnie mi się nie podobają.
Po zastanowieniu stwierdziłam, że pozostanę NEUTRALNA.



W tym stroju nie podoba mi się kompletnie nic, a zwłaszcza bluzka.
Jestem na NIE.



Hanna wygląda całkiem ok. Sukienka nie jest najgorsza, jednak nie zaliczyłabym jej do szczególnie ładnych.
Pozostanę NEUTRALNA.



Spencer wygląda ładnie, a strój jest do niej idealnie dobrany. 
Jestem na TAK.



Jestem zachwycona wyglądem Hanny! Blondynka wygląda ślicznie. Podoba mi się tu wszystko.
Absolutnie jestem na TAK.



Strój Arii jest bardzo ładny. Jedynym minusem są tu buty, które jak dla mnie są za ciężkie.
Mimo to jestem na TAK.



Nie mogę się tu do niczego przyczepić. Emily wygląda całkiem uroczo.
Jestem na TAK.



Sama się sobie dziwię, ale outfit mi się podoba. Nie jest to kompletnie mój styl, jednak Hanna wygląda w tym bardzo ładnie.
Jestem na TAK.



Sukienka Spencer jest śliczna! Pasek idealnie tu pasuje, a fryzura dodaje dziewczynie uroku.
Jestem na TAK.



Outfit na pierwszy rzut oka wygląda ok, jednak według mnie jest tu za dużo. Może gdyby sweterek był czarny?
W każdym razie pozostanę NEUTRALNA.

__________________________________

PODSUMOWANIE

Pozytywne 8 / 14
Neutralne 5 / 14
Negatywne 1 / 14


~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jak Wy oceniacie stylizacje Kłamczuch? Zgadzacie się ze mną, czy może macie inne zdanie? 
Piszcie! :)


Udostępnij:

0 komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...