30 week challenge #8 +ważna informacja


Hej:) Wiem, że notka jest troszkę późno, ale nie miałam na to wpływu.

Zapraszam na kolejny post z serii 30 week challenge! ;)


ZAPRASZAM DO ROZWINIĘCIA!


8) Ulubiony odcinek

Po raz kolejny nie mogłam zdecydować się na jeden, więc zobaczycie dwa miejsca! ;)


 3x12



5x13


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A które odcinki Wy lubicie najbardziej? :)
Piszcie!

_____________
I na koniec chciałam poinformować, że zawieszam serię Oceny stylizacji.
Mam z nią zawsze naprawdę sporo pracy, bo sama robię wszystkie screeny i wiąże się to z ponownym oglądaniem każdego odcinka. W tej chwili jestem zajęta poprawianiem wszystkich ocen i po prostu nie mam na to czasu.
Oceny stylizacji powrócą wraz z końcem roku (26.06), czyli 30 czerwca!

Pozostaje pytanie. Co mam zrobić z tą dziurą we wtorek?
1) Dodać nową, luźną serię. (Jaką? Macie propozycje?)
2) Zostawić wtorek w spokoju i zacząć dodawać Luźny Piątek regularnie co tydzień.

Piszcie! :)

Udostępnij:

4 komentarze

  1. Anonimowy28 maja, 2015

    Już 2 czerwca będą nowe odcinki !!!! <33333 Tak bardzo nie moge się doczekać<333
    Chciałabym wam bardzo podziękowć ze tego bloga on pomaga mi przetrwać do nowych odcinków <3 Też chciałabym takiego pisać ale nie umiałabym go zalozyć wiec szkoda :( DZIEKUJE!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy28 maja, 2015

    Luźny piątek co tydzień :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy28 maja, 2015

    luźny piątek regularnie wg mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...